カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You Can't Do That~ The Beatles

 

 

 

 

 

 

 

 

I've got something to say that might cause you pain

 

キミを若くしてしまうかもしれないけど、言いたいことがあるんだ

 

 

If I catch you talking to that boy again

 

もしも、キミがあの男とまた話してる所を見つけたら

 

 

I'm going to let you down

 

キミを落ち込ませてしまうし

 

 

And leave you flat

 

追い出してしまうことになるね

 

 

Because I told you before

 

だって、前にも言ったよね

 

 

Oh, you can't do that

 

ねえ、そんなことしないでよ

 

 

Well, it's the second time I've caught you calling to him

 

2回目なんだ、キミが彼と話してるのを見たのは

 

 

Do I have to tell you one more time, I think it's a sin

 

もう一度キミに言わないといけない?ひどいよ

 

 

I think I'll let you down (let you down)

 

キミを落ち込ませてしまうし

 

 

And leave you flat (going to let you down and leave you flat)

 

追い出してしまうことになると思う

 

 

Because I told you before

 

だって、前にも言ったよね

 

 

Oh, you can't do that

 

ねえ、そんなことしないでよ

 

 

 

 

 

 

 

Everybody's green

 

みんな羨ましがってるんだ

 

 

'Cause I'm the one who won your love

 

だって、僕はキミの心を奪えたから

 

 

But if they're seen

 

でも、もしもみんなが

 

 

You talking that way

 

キミが男と話してる所を見てしまったら

 

 

They'd laugh in my face

 

僕は笑い者さ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So please listen to me if you want to stay mine

 

だから僕といたいなら聞いてくれよ

 

 

I can't help my feelings, I go out of my mind

 

我慢できないよ、おかしくなってしまう

 

 

I'm going to let you down (let you down)

 

キミを落ち込ませてしまうし

 

 

And leave you flat (going to let you down and leave you flat)

 

追い出してしまうことになるね

 

 

Because I told you before

 

だって、前にも言ったよね

 

 

Oh, you can't do that!

 

ねえ、そんなことしないでよ

 

 

(You can't do that)

 

(そんなことしないでよ)

 

 

 

 

 

 

 

Everybody's green

 

みんな羨ましがってるんだ

 

 

'Cause I'm the one who won your love

 

だって、僕はキミの心を奪えたから

 

 

But if they're seen

 

でも、もしもみんなが

 

 

You talking that way

 

キミが男と話してる所を見てしまったら

 

 

They'd laugh in my face

 

僕は笑い者さ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So please listen to me if you want to stay mine

 

だから僕といたいなら聞いてくれよ

 

 

I can't help my feelings, I go out of my mind

 

我慢できないよ、おかしくなってしまう

 

 

I'm going to let you down (let you down)

 

キミを落ち込ませてしまうし

 

 

And leave you flat (going to let you down and leave you flat)

 

追い出してしまうことになるね

 

 

Because I told you before

 

だって、前にも言ったよね

 

 

Oh, you can't do that!

 

ねえ、そんなことしないでよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow