カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~It Gets Dark~ Sigrid

 

 

 

High, there's a reason for my high

気持ちが昂ぶってるのには理由があるの

 

There's a whole world outside, I saw it last night

外には世界が広がってる、昨晩この目で見たのよ

 

Yeah, they're saying I'm insane 'cause I wanna go to space

そう宇宙に行きたいわ、私はおかしいって言われるけど

 

And leave it all behind, and leave it all behind

そんなこと置いといて

 

I'm leaving

私は去っていくの

 

 

 

I, I've never, ever been this far away from home, and now I know

こんなに家から離れたことはなかった、そしてわかったの

 

It gets dark, yeah, it gets dark and I

辺りは暗くなってきて

 

I'm moving at the speed of light, I have to go

私は光の速さで動いてる、行かないといけない

 

But now I know, it gets dark so I can see the stars

でもわかったの、暗くなれば星が見えるのね

 

 

 

Yeah, my feet came off the ground

私の足は地上から離れる

 

Gravity won't hold me down, no, not this time

重力だってこの私を抑えられないの

 

I'm not who I used to be 'cause I came out here to see

昔の自分じゃないわ、だってここに来たのは

 

The universe inside

内側の宇宙を見るために

 

I'm leaving them behind

私は全てを置いていくの

 

I'm leaving them

私は去っていく

 

 

 

I, I've never, ever been this far away from home, and now I know

こんなに家から離れたことはなかった、そしてわかったの

 

It gets dark, yeah, it gets dark and I

辺りは暗くなってきて

 

I'm moving at the speed of light, I have to go

私は光の速さで動いてる、行かないといけない

 

But now I know, it gets dark so I can see the stars

でもわかったの、暗くなれば星が見えるのね

 

It gets dark so I can see the stars

暗くなると星が見えるのね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow