カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Spell Remains~ Scooter

 

 

 

You're like virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで

 

I think about you all the time

いつもあなたのことを考えてしまうの

 

Reboot my system every night

毎晩、私のシステムを再起動させて

 

Well can't leave you, oh I try

あなたから離れようとしてるのに

 

Can't I leave you, oh I try

あなたから離れようとしてるのに

 

You know exactly what I like

あなたは私が何が好きかを知ってる

 

And feed my madness with you lies

あなたの嘘で私の狂気を膨らませて

 

Yeah it's so fun until I cry

そうすごく楽しいわ、私が泣き出すまでは

 

You're like a virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで

 

Like a virus on my mind, wasser!

いつもあなたのことを考えてしまうの

 

N-n-nine eighty BC

980BC

 

Abyssinia, late at night

夜遅くにさよならを

 

Click, click, click, we did it right

僕達はうまくやってる

 

From Berlin, New York, to San Francisco

ベルリン、ニューヨークからサンフランシスコまで

 

We love the drum, the bass and the disco

ドラムもベースもディスコも僕達の好きなもの

 

Float like a butterfly, sting like a bee

蝶のように舞って、蜂のように刺す

 

I'm the UCA, on the M I C

僕はマイクを持ったUCA

 

At the end of the day, we break all chains

最終的に僕達は全ての関係を壊すんだ

 

Now and forever, the spell remains

これからずっと呪文は消えないんだ

 

 

 

You're like virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで

 

I think about you all the time

いつもあなたのことを考えてしまうの

 

Reboot my system every night

毎晩、私のシステムを再起動させて

 

Well can't leave you, oh I try

あなたから離れようとしてるのに

 

Can't I leave you, oh I try

あなたから離れようとしてるのに

 

You know exactly what I like

あなたは私が何が好きかを知ってる

 

And feed my madness with you lies

あなたの嘘で私の狂気を膨らませて

 

Yeah it's so fun until I cry

そうすごく楽しいわ、私が泣き出すまでは

 

You're like a virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで

 

Like a virus on my mind

いつもあなたのことを考えてしまうの

 

You're like virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで

 

I think about you all the time

いつもあなたのことを考えてしまうの

 

Reboot my system every night

毎晩、私のシステムを再起動させて

 

You're like a virus on my mind

あなたは私の心に住み着いたウイルスみたいで

 

Like a virus on my mind

いつもあなたのことを考えてしまうの

 

The spell remains

呪文は消えない

 

How bizarre

なんて奇妙な

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow