カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~As It Was~ Harry Styles

 

 

 

Come on, Harry, we wanna say goodnight to you

こっちにおいでよハリー、休もうよ

 

Holdin' me back

止められてる

 

Gravity's holdin' me back

重力に引き留められて

 

I want you to hold out the pain of your hand

キミの掌を差し出して欲しいんだ

 

Why don't we leave it at that?

置き去りにして行こうよ

 

Nothin' to say

何も言うことはない

 

When everything gets in the way

何もかもが邪魔になる時

 

Seems you cannot be replaced

キミの代わりはいないようだね

 

And I'm the one who will stay

僕はここに残るよ

 

In this world, it's just us

この世界で、僕達2人だけ

 

You know it's not the same as it was

あの頃とは同じじゃないんだ、わかってるよね

 

In this world, it's just us

この世界で、僕達2人だけ

 

You know it's not the same as it was

あの頃とは同じじゃないんだ、わかってるよね

 

 

 

As it was, as it was

あの頃とは

 

You know it's not the same

同じじゃない、わかるだろ

 

Answer the phone

電話に出る

 

"Harry, you're no good alone

「ハリー、独りぼっちでいるのは良くないわ

 

Why are you sitting at home on the floor?

なんで床に座り込んでるの?

 

What kind of pills are you on?"

どんな薬を飲んでるの?」

 

Ringin' the bell

玄関のベルが鳴って

 

And nobody's coming to help

誰も助けに来てくれない

 

Your daddy lives by himself

キミのパパも1人で暮らしてるだろ

 

He just wants to know that you're well

彼はキミのことをよく知りたいだけなんだ

 

 

 

In this world, it's just us

この世界で、僕達2人だけ

 

You know it's not the same as it was

あの頃とは同じじゃないんだ、わかってるよね

 

In this world, it's just us

この世界で、僕達2人だけ

 

You know it's not the same as it was

あの頃とは同じじゃないんだ、わかってるよね

 

As it was, as it was

あの頃とは

 

You know it's not the same

同じじゃない、わかるだろ

 

 

 

Go home, get ahead, light speed internet

家に帰れ、先へ進め、高速のインターネット

 

I don't wanna talk about the way that it was

あの頃のことは話したくないんだ

 

Leave America, two kids follow her 

アメリカを離れて、2人の子供が彼女について行った

 

I don't wanna talk about who's doin' it first

誰が先にやるかなんて話したくないんだよ

 

 

 

As it was, as it was

あの頃とは

 

You know it's not the same as it was

同じじゃない、わかるだろ

 

As it was, as it was

あの頃とは

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow