カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Purple Zone~ Soft Cell

 



 

My time goes so slow

僕の時間はゆっくり進むんだ

 

And I don't know how the show will end

このショーはどんな終わり方をするのかな

 

I'm losing all my feeling

全ての感情が失われていく

 

Emotion I pretend

僕が作り上げてる感情が

 

So let's get out of this life

だから、こんな人生から抜け出そう

 

I'm afraid and alone

不安で孤独なんだ

 

Paralyzed in the purple zone

パープルゾーンで僕は無力なんだ

 

 

 

Let's get out of this life

こんな人生から抜け出そう

 

I'm afraid and alone

不安で孤独なんだ

 

Paralyzed in the purple zone

パープルゾーンで僕は無力なんだ

 

Paralyzed in the purple zone

無力なんだよ

 

All the fleeting moments of beauty

美しい瞬間はすぐに消え去る

 

You blinked and then they were gone

瞬きをすればもうそこにはいない

 

Now you're sitting there wondering

そして、キミは座って考えるんだ

 

Just where it all went wrong

どこで間違ったのかと

 

No glory, glamour, too many confusions

栄光も輝きもなく、混乱ばっかで

 

Coloring all my delusions

僕の妄想に色をつけるだけ

 

Paralyzed in the purple zone

パープルゾーンで僕は無力なんだ

 

One day you will wake

いつかキミも目が覚めるよ

 

From your sleep of the dead

死者の眠りから

 

Kick out the strangers

他人は追い出して

 

Asleep in your bed

自分のベッドで眠ろう

 

And you'll cry out

キミは叫び出す

 

Let's get out of this life

こんな人生から抜け出そう

 

I'm afraid and alone

不安で孤独なんだ

 

Paralyzed in the purple zone

パープルゾーンで僕は無力なんだ

 

 

 

Let's get out of this life

こんな人生から抜け出そう

 

I'm afraid and alone

不安で孤独なんだ

 

Paralyzed in the purple zone

パープルゾーンで僕は無力なんだ

 

Let's get out of this life

こんな人生から抜け出そう

 

I'm afraid and alone

不安で孤独なんだ

 

Paralyzed in the purple zone

パープルゾーンで僕は無力なんだ

 

Paralyzed in the purple zone

僕は無力なんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow