カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Wrecking Ball~ Queens Cast

 

 

 

I put you high up in the sky

あなたは空高く舞い上がって

 

And now, you're not coming down

そして降りて来なくなったの

 

It slowly turned, you let me burn

ゆっくりと何かが変わり始めて私は燃えてしまった

 

And now, we're ashes on the ground

そして今、私達は地上に残る灰になってしまったの

 

Don't you ever say I just walked away

私が去ったなんて絶対言わないでね

 

I will always want you

私は生涯あなたを求めてるから

 

I can't live a lie, running for my life 

嘘なんてついて生きていくことはできなくて

 

I will always want you

ずっとあなたを求めてるの

 

 

 

I came in like a wrecking ball

鋼の球のように私は向かってったの

 

I never hit so hard in love

こんなに強く愛にぶつかったことは初めて

 

All I wanted was to break your walls

私の望みはあなたの壁を壊すこと

 

All you ever did was wreck me 

でもあなたは私を壊した

 

Yeah, you wreck me

そう、あなたは私を壊したのよ

 

 

 

I never meant to start a war

戦争を始めようなんて思ってなかった

 

I just wanted you to let me in

私はただ、心を開いて欲しかったの

 

And instead of using force

でも力を使う代わりに

 

I guess I should've let you win

あなたに勝利を譲ればよかったのね

 

I never meant to start a war

戦争を始めようなんて思ってなかった

 

I just wanted you to let me in

私はただ、心を開いて欲しかったの

 

I guess I should've let you win

あなたに勝利を譲ればよかったのね

 

Don't you ever say I just walked away

私が去ったなんて絶対言わないでね

 

I will always want you

私は生涯あなたを求めてるから

 

 

 

I came in like a wrecking ball

鋼の球のように私は向かってったの

 

Yeah, I just closed my eyes and swung

目を閉じて、揺れてたの

 

Left me crashing in a blazing fall

燃え上がる炎と一緒に崩れ落ちた

 

All you ever did was wreck me

あなたは私を壊したの

 

Yeah, you wreck me

そう、私を壊したの

 

Yeah, you wreck me

あなたが私を壊したのよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow