カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Time~ Freddie Mercury

 

 


 

Time waits for nobody

時間は待ってくれない

 

Time waits for nobody

時間は

 

We all must plan our hopes together

一緒になって希望を設計しないと

 

Or we'll have no more future at all

僕達にはもう未来なんてないだろ

 

Time waits for nobody

時は誰を待ってもくれないんだから

 

 

 

We might as well be deaf and dumb and blind

僕達なんて聴覚障害と愚か者、盲人と同じ

 

I know that sounds unkind

突き放した言い方だって思う

 

But it seems to me we've not listened to 

でも、僕達は耳を傾けたり

 

Or spoken about it at all

話し合うこともしてこなかった様に思える

 

The fact that time is running out for us all

僕達みんなにもう時間がないって事実に

 

 

 

Time waits for nobody

時間は待ってくれない

 

Time waits for no one

誰も待ってくれない

 

We've got to build this world together

一緒になってこの世界を築かないと

 

Or we'll have no more future at all

僕達に未来なんてないだろう

 

Because time

なぜなら時は

 

It waits for nobody

誰も待ってくれないんだから

 

 

 

You don't need me to tell you

何がいけないのか

 

What's gone wrong, what's going on

何が起こってるのか言わなくても

 

But it seems to me we've not cared enough

でも、僕達は注意が足りなかったみたい

 

Or confided in each other at all

お互いを信じてこなかった

 

It seems that we've all got our backs against the wall

僕達はみんなもう後が無いようだ

 

 

 

Time waits for nobody

時間は待ってくれない

 

Time waits for no one

誰も待ってくれない

 

We've got to build this world together

一緒になってこの世界を築かないと

 

Or we'll have no more future at all

僕達に未来なんてないだろう

 

Time waits for nobody

時間は待ってくれない

 

Time waits for no one

誰も待ってくれない

 

Let's learn to be friends, with one another

お互いに友達になれるようにしないと

 

Or we'll have no more future at all

僕達に未来なんてないだろう

 

 

 

Time, time, waits for nobody waits for nobody

時間は、誰も待ってくれない

 

Time time time time waits for nobody at all

時は、少しも待ってくれない

 

Time waits for nobody

時は誰も待ってくれない

 

Time don't wait waits for no one

誰も待ってくれないんだ

 

Let us free this world for ever

永遠にこの世界を解放して

 

And build a brand new future for us all

僕達みんなのために新しい未来を築こう

 

Time waits for nobody, nobody, nobody

時間は誰のことも

 

For no one

待ってくれないんだ

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow