カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Summer Feeling~ Alessiah

 

 

Staring at the sun

太陽を見つめて

 

Why you gotta run?

なんであなたは走るの?

 

I'll be missing you

寂しくなるのに

 

In the meantime I'm gonna paint my walls in

私はその間、壁を塗ろうと思うの

 

 

 

Savanna sunset

サバンナの夕焼け色に

 

Water my plants

草花に水をやって

 

Keep em' memories fresh

思い出を新鮮に保っておかないと

 

You holding my hand

あなたが握る私の手

 

While we're layin' in a field under purple skies

紫色の空の下、草原で私達が横になってた時

 

Wondering where all the bluebirds fly

あの青い鳥はどこに飛んでくのかを考えてた

 

That summer summer feeling

あの夏の気分

 

Don't think I'm ready yet for it to leave me

まだ準備ができないから私を置いていかないで

 

That summer summer feeling 

あの夏の気分

 

Stay another minute

あと数分待って

 

Stay a little

もう少し側にいて

 

Loger 

もっと

 

Longer

もっと

 

Longer

もっと

 

Stay a little

もう少し側にいて

 

Loger 

もっと

 

Longer

もっと

 

Longer

もっと

 

 

 

I just need one more taste

あと一口欲しいの

 

Of that lemonade

そのレモネード

 

I'm not good at goodbyes

別れを言うのは下手くそなの

 

So I'll wait for you

だから、あなたを待ってるわ

 

While I'm watching that

私は見つめてる

 

 

 

Savanna sunset

サバンナの夕焼け色に

 

Water my plants

草花に水をやって

 

Keep em' memories fresh

思い出を新鮮に保っておかないと

 

You holding my hand

あなたが握る私の手

 

While we're layin' in a field under purple skies

紫色の空の下、草原で私達が横になってた時

 

Wondering where all the bluebirds fly

あの青い鳥はどこに飛んでくのかを考えてた

 

That summer summer feeling

あの夏の気分

 

Don't think I'm ready yet for it to leave me

まだ準備ができないから私を置いていかないで

 

That summer summer feeling 

あの夏の気分

 

Stay another minute

あと数分待って

 

Stay a little

もう少し側にいて

 

Loger 

もっと

 

Longer

もっと

 

Longer

もっと

 

Stay a little

もう少し側にいて

 

Loger 

もっと

 

Longer

もっと

 

Longer

もっと

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow