カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Boys In The Street~ Calum Scott

 

 

 

When I was younger

僕が若かった時に

 

My daddy told me I would never

お父さんに言われたんだ

 

Never amount to nothing special

僕は何もうまくいかないだろうって

 

He'd come at me from every angel

いろんな角度から噛みついてきたんだ

 

He'd say, "you're the last thing I wanted, the last thing I need

「お前は僕が一番望まなかったもので

 

How am I going to answer when my friends tell me

一番要らないものだって友達になんて言えばいいんだ?

 

My son was kissing boys in the street

お宅の息子さんが道端で男とキスしてたって言われて

 

My son was kissing boys in the street?"

息子が道端で男とキスしてたって?」

 

 

 

He tried to change me

お父さんは僕を変えようとしてた

 

Say I'm embarrassing my country

僕は国の恥だから

 

How could I do this to my family?

なんで家族にこんな仕打ちをするの?

 

Do I wanna grow up being lonely?

歳をとって孤独になりたいの?

 

He'd say, "we've worked for our money

こう言われたんだ「こんなに僕は働いてきて

 

We've put you in school

キミを学校に入れた

 

Is this how you repay us?

それなのにお前はこんな形で返すのか?

 

Do you think this is cool?

これがカッコいいって思ってるのか?

 

My son, stop kissing boys in the street

道端で男とキスするのをやめるんだ

 

My son, stop kissing boys in the street"

なあ、男とキスするのをやめろ」

 

 

 

Now that I'm older

僕が成長すると

 

My daddy's heart's a little Warner

お父さんは少し暖かくなった

 

But he still won't hold me like my brother

でも、兄弟と同じようにハグしてくれるわけでもなくて

 

And he still won't kiss me like my mother

お母さんと同じようにキスしてくれるわけでもない

 

He'd say, "you're a part of this family

「お前は家族の一員だ

 

I made you myself

お父さんがお前を作ったんだから

 

But the way that you act isn't good for your health

でもお前の行動は体に良くなくて

 

My son, stop kissing boys in the street

息子よ、道端で男とキスするのはやめろ

 

My son, stop kissing boys in the street"

男とキスするのはやめるんだ」

 

 

 

My daddy's dying

お父さんが死に際の時

 

And he's finally realized I'm not lying

やっと気づいてくれた、僕は嘘をついてなかったって

 

We shit in silence, but we're smiling

僕達は黙って座って、でも笑顔だった

 

Because for once, we are not fighting

だって、初めて僕達は言い争わなかったから

 

He'd say, "there was no way of knowing 'cause all I was taught 

お父さんはこう言ったんだ「知る由もなかった

 

Is men only love woman, but now 

男と女は愛するものだって教わってきたから、でも今じゃ

 

I'm not sure

それはわからない

 

My son, keep kissing boys in the street

息子よ、道端で男とキスしておいで

 

My son, keep kissing boys in the street

男と

 

And when I'm gone, keep kissing boys in the street

お父さんがいなくても、道端で男とキスしておいでよ」

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow