カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Why Can't You Wait~ The Chainsmokers

 

 

 

Stay strong, carry on

強く生きて、進もう

 

What you want isn't far away

キミが求めてるものはそう遠くにないんだ

 

If you were so sure that we're not working out

もしも、僕達がうまくいかないって言うのなら

 

You don't have to stay

ここにとどまる必要はないんだ

 

You say you want more, what's it for?

キミがもっと欲しがるのは何のためなの?

 

Set the score every time you play

ゲームをするたびにキミは仕返しをしてくる

 

'Cause if you can't see how much you mean to me

僕にとってどれだけキミが大切なのかわからないなら

 

What else can I say?

僕は他に何を言えばいいの?

 

Why can't you wait?

何で待てないの?

 

Why can't you wait?

何で?

 

Stay strong, carry on

強く生きて進もう

 

You should know that I'm here to stay

僕はここにずっといるから

 

And if you need more, what's it for?

キミがもっと欲しがるのは、何のため?

 

Tell me what price I gotta pay

僕が払わないといけない金額を教えて

 

 

 

Why can't you wait? this isn't temporary

何で待てないの?これは一時的なんかじゃなくて

 

Wait, I need you more than you think

待って、キミが考えるよりももっとキミを必要としてるから

 

Wait, I'm only asking you to stay

待って、キミがいてくれることしか求めてないから

 

Why can't you wait for me to call just to hear you say

何で待ってくれないの?こう言うつもりなんだ

 

I'm all that you want and you wanna stay?

僕はキミが求める全てだから、そばにいて欲しいって

 

Why would you hand on for so long just to walk away?

何でそこまで待ったのに、立ち去るの?

 

Why can't you wait? why can't you wait?

何で待てないの?

 

Why can't you wait for me to know who I wanna be?

僕自身がどうなりたいかを見つけるまで何で待てないの?

 

You're the one I want when I'm running free

僕が自由になる時、必要とするのはキミなんだよ

 

I know that someday we could say we were meant to be

僕達の出会いは運命だっていつか言えるはずだよ

 

Why can't you wait? why can't you wait?

何で待てないの?

 

Why can't you wait?

何で?

 

Why can't you wait?

何でキミは待てないの?

 

 

 

There's so much more in store

楽しみはまだあるよ

 

For us both, on the other side

僕達に残されてるんだ、向こう側で

 

One day we can say

いつか僕達はこう言える

 

That we left all of this behind

これを全て置いて行ったよねって

 

 

 

Why can't you wait? this isn't temporary

何で待てないの?これは一時的なんかじゃなくて

 

Wait, I need you more than you think

待って、キミが考えるよりももっとキミを必要としてるから

 

Wait, I'm only asking you to stay

待って、キミがいてくれることしか求めてないから

 

Why can't you wait for me to call just to hear you say

何で待ってくれないの?こう言うつもりなんだ

 

I'm all that you want and you wanna stay?

僕はキミが求める全てだから、そばにいて欲しいって

 

Why would you hand on for so long just to walk away?

何でそこまで待ったのに、立ち去るの?

 

Why can't you wait? why can't you wait?

何で待てないの?

 

Why can't you wait for me to know who I wanna be?

僕自身がどうなりたいかを見つけるまで何で待てないの?

 

You're the one I want when I'm running free

僕が自由になる時、必要とするのはキミなんだよ

 

I know that someday we could say we were meant to be

僕達の出会いは運命だっていつか言えるはずだよ

 

Why can't you wait? why can't you wait?

何で待てないの?

 

Why can't you wait?

何で?

 

Why can't you wait?

何でキミは待てないの?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow