カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Wait~ Maroon5

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Dirty looks from your mother

 

母親みたいなその容姿

 

 

Never seen you in a dress that color, no

 

キミがそんな色のドレスを着てるのを、僕は見たことがないよ

 

 

It's a special occasion

 

特別な機会なんだ

 

 

Not invited but I'm glad I made it

 

ここに居られて嬉しいよ、でも僕は招待されてないけど

 

 

Oh, let me apologize

 

あぁ、謝らせて欲しいんだ

 

 

I'll make up, make up, make up, make up for all those times

 

過去のことを全部償うから

 

 

Your love, I don't wanna lose

 

失いたくないんだ、キミの愛を

 

 

I'm beggin', beggin', beggin', beggin', I'm begging you

 

頼むよ、お願いだから

 

 

 

 

 

 

 

Wait, can you turn around, can you turn around?

 

待って、キミは振り向いてくれるのかい?

 

 

Just wait, can we work this out, can we work this out?

 

ただ待ってよ、僕達は上手くいくのかな?

 

 

Just wait, can you call me please? 'cause I wanna be with you

 

待って、電話してくれるかい?だって僕はキミと居たいんだ

 

 

Wait, can you turn around, can you turn around?

 

待ってよ、キミは振り向いてくれるの?

 

 

Just wait, can we work this out, can we work this out?

 

ただ待ってよ、僕達って上手くいくのかな?

 

 

Just wait, can you call me please? 'cause I wanna be with you

 

待って、電話してくれるかい?だって僕はキミと居たいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Can we talk for a moment?

 

少しだけ話せるかな?

 

 

Got these feelings that I'm tried of holding on

 

もう、耐えるのにはウンザリだけど、こんな感情を

 

 

Wasn't tryna get wasted

 

勢いに任せようともしないけど

 

 

I needed more than three or four to say this

 

これを言うのには3杯、いや、4杯以上必要だったんだ

 

 

Oh, let me apologize

 

あぁ、謝らせて欲しいんだ

 

 

I'll make up, make up, make up, make up for all those times

 

過去のことを全部償うから

 

 

Your love, I don't wanna lose

 

失いたくないんだ、キミの愛を

 

 

I'm beggin', beggin', beggin', beggin', I'm begging you

 

頼むよ、お願いだから

 

 

 

 

 

 

 

Wait, can you turn around, can you turn around?

 

待って、キミは振り向いてくれるのかい?

 

 

Just wait, can we work this out, can we work this out?

 

ただ待ってよ、僕達は上手くいくのかな?

 

 

Just wait, can you call me please? 'cause I wanna be with you

 

待って、電話してくれるかい?だって僕はキミと居たいんだ

 

 

Wait, can you turn around, can you turn around?

 

待ってよ、キミは振り向いてくれるの?

 

 

Just wait, can we work this out, can we work this out?

 

ただ待ってよ、僕達って上手くいくのかな?

 

 

Just wait, can you call me please? 'cause I wanna be with you

 

待って、電話してくれるかい?だって僕はキミと居たいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You say I'm just another bed guy

 

僕はただの悪い男だってキミは言うよね

 

 

You say I've done a lot of things I can't undo

 

取り返しのつかない事を、沢山してきたともキミは言うね

 

 

Before you tell me for the last time

 

最後にキミが言う前に

 

 

I'm beggin', beggin', beggin', beggin' you

 

頼むよ、お願いだ

 

 

 

 

 

 

 

Wait, can you turn around, can you turn around?

 

待ってよ、キミは振り向いてくれるのかい?

 

 

Just wait, can we work this out, can we work this out?

 

ただ待ってよ、僕達は上手くいくのかな?

 

 

Just wait, can you call me please? 'cause I wanna be with you

 

待って、電話してくれるかい?だって僕はキミと居たいんだ

 

 

Wait, can you turn around, can you turn around?

 

待ってよ、キミは振り向いてくれるの?

 

 

Just wait, can we work this out, can we work this out?

 

ただ待ってよ、僕達って上手くいくのかな?

 

 

Just wait, can you call me please? 'cause I wanna be with you

 

待って、電話してくれるかい?だって僕はキミと居たいんだ


 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow