カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Call Me~ Gabrielle Aplin

 

 

 

You know who you are

あなたがどんな人なのかはわかってる

 

I told you I was happy when I couldn't be worse

どん底の時だって私は幸せだって伝えたの

 

Told you to leave me alone and I couldn't want you now

1人にしてって私が言ったせいでもうあなたを求められないの

 

And I regret it

それを後悔してるの

 

You know who I am

私がどんな人か知ってるでしょ

 

I think you know deep down I'm good, but I'm terrible at choices

心の奥底ではいい人だって思ってるだろうけど、私は選択が下手くそで

 

I make them for everyone else and forget what I wanted

常に他人を優先して自分が欲しい物を忘れてしまう

 

And what I really wanted was you

そう、私が欲しいものはあなたなの

 

Maybe it's been too long

多分、日が経ちすぎたのかも

 

But if you hear this song

でもあなたがもしもこの曲を聴いてくれるなら

 

Call me

連絡して

 

My door's always open

私のドアはいつも開いてるから

 

And my phone's always on 

私の携帯はいつも電源が入ってるから

 

Call me

連絡して

 

 

 

I wish I went out

出かければよかったのに

 

I wish I called you back

電話をかけ直せばよかったのに

 

I wish I had a hold of my issues

自分の問題を理解できてればよかったのに

 

But I just wrote a song

でも私は曲を書いたの

 

'Bout how much I miss you

どんだけあなたが恋しいかって

 

And I never told you

あなたに伝えたことはなかったけど

 

I know who I am

自分がどんな人かわかってるわ

 

 

 

Maybe it's been too long

多分、日が経ちすぎたのかも

 

But if you hear this song

でもあなたがもしもこの曲を聴いてくれるなら

 

Call me

連絡して

 

My door's always open

私のドアはいつも開いてるから

 

And my phone's always on 

私の携帯はいつも電源が入ってるから

 

Call me

連絡して

 

 

 

It's no use, you know me better than I know myself

こんなの無駄ね、あなたの方が私のことをわかってる

 

Know how to love me and I didn't notice, and I couldn't tell

私を愛すことも、でもなぜか気づかなかったの

 

Can't stand to kiss

キスも耐えられなくて

 

Your kindness made me feel I should be someone else

でもあなたの優しさのおかげで、違う人間になろうって思うようになったの

 

And you probably hate me now

恐らくあなたは私のことが嫌いだろうけど

 

But if you don't somehow, call me

でもそうじゃないなら連絡して

 

 

 

Maybe it's been too long

多分、日が経ちすぎたのかも

 

But if you hear this song

でもあなたがもしもこの曲を聴いてくれるなら

 

Call me

連絡して

 

My door's always open

私のドアはいつも開いてるから

 

And my phone's always on 

私の携帯はいつも電源が入ってるから

 

Call me

連絡して

 

Call me

連絡してよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow