カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sirens~ Imagine Dragons

 

 

 

Fall right down to the bottom

どん底まで落ち

 

Boy with a motto

信念を持った男

 

Stay, but I oughta leave, and trust me, my heart bleeds

ここにいるんだ、僕は行くけど信用して僕の心臓は血を流してる

 

I feel everything I

僕は全てを感じる、僕は

 

 

 

Drip, drop, drink out of the bottle

ドクドクとビンから直接飲んで

 

Boy with a heart of gold, get run over by heaven knows what

優しい心の持ち主は何かによって打ちのめされる

 

Weary soldier, I get older, life gets colder

疲れ果てた兵士、歳をとると人生は余計に辛くなるんだ

 

Sometimes I get a little bit scared at night

時々、夜中に怖くなる時があるんだ

 

I get a little preoccupied

頭がいっぱいになって

 

The sirens in my mind, the sirens in my mind

僕の心でサイレンが鳴る

 

I just wanna be good again

いい状態に戻りたいんだ

 

I wanna make it to the end

最後までやり遂げたい

 

The sirens in my mind, the sirens in my mind

僕の心でサイレンが鳴るんだ

 

 

 

Autumn, stuck in the grotto

秋になっても洞窟から抜け出せない

 

Been tryin' for the lottery but never win

宝くじをしても勝つことはないんだ

 

My heart bleeds, I feel everything, I

僕の心臓は血を流す、僕は全てを感じるんだ、僕は

 

 

 

Drip, drop, way down to the bottom

ボトボト、どん底に落ちていく

 

Boy with a heart of gold, get run over by heaven knows what

優しい心の持ち主は何かによって打ちのめされる

 

Weary soldier, I get older, life gets colder

疲れ果てた兵士、歳をとると人生は余計に辛くなるんだ

 

Sometimes I get a little bit scared at night

時々、夜中に怖くなる時があるんだ

 

I get a little preoccupied

頭がいっぱいになって

 

The sirens in my mind, the sirens in my mind

僕の心でサイレンが鳴る

 

I just wanna be good again

いい状態に戻りたいんだ

 

I wanna make it to the end

最後までやり遂げたい

 

The sirens in my mind, the sirens in my mind

僕の心でサイレンが鳴るんだ

 

 

 

The sirens in my mind, the sirens in my mind

僕の心でサイレンが鳴る

 

Sirens, sirens

サイレンが

 

Sirens, sirens

サイレンが

 

Drowning me out, drowning me out

僕をかき消していくんだ

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow