カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Substance~ Demi Lovato

 

 

 

Is anybody happy with life in the back seat?

後部座席にいて、楽しめる人なんているの?

 

Trying to master the art of detaching

欲望から離れる方法をマスターしようとしてるけど

 

Is anybody driving, is anyone asking?

運転してる人いる?質問してる人いる?

 

Is anyone grasping that nothing lasts?

何も永遠に続かないって誰か知ってるの?

 

 

 

Woah, I know we're all fucking exhausted

みんな疲れ切ってることはわかってる

 

Woah, am I in my head or have we all lost it?

でもこれは私が考えてるだけなのか、それかみんなが見失ってるものなの?

 

So I ask myself

だから自問するわ

 

"Am I the only one looking for substance?"

”その薬を探すのは私だけ?”

 

Got high, it only left me lonely and loveless

ハイになっても、愛されない孤独な自分が残るだけ

 

Don't wanna end up in a casket, head full of maggots

棺の中に行きたくないの、うじ虫に頭を蝕まれたくないの

 

Body full of jack shit, I get in abundance

体は無で埋め尽くされてる、それでいっぱいなの

 

Am I the only one looking for substance?

私だけがその薬を探してるの?

 

 

 

I don't remember last week, got my head scratching

先週のことは覚えてないの、頭をかいてる

 

But everyone's acting like nothing is lacking

でもみんな、何もかけてないかのように振る舞って

 

I think we might be crashing, everyone's laughing

私達は壊れるかもしれないのに、みんな笑ってる

 

Time is just passing, yet nothing lasts

時間はただ過ぎて、でも何も続かないの

 

 

 

Woah, I know we're all fucking exhausted

みんな疲れ切ってることはわかってる

 

Woah, am I in my head or have we all lost it?

でもこれは私が考えてるだけなのか、それかみんなが見失ってるものなの?

 

So I ask myself

だから自問するわ

 

"Am I the only one looking for substance?"

”その薬を探すのは私だけ?”

 

Got high, it only left me lonely and loveless

ハイになっても、愛されない孤独な自分が残るだけ

 

Don't wanna end up in a casket, head full of maggots

棺の中に行きたくないの、うじ虫に頭を蝕まれたくないの

 

Body full of jack shit, I get in abundance

体は無で埋め尽くされてる、それでいっぱいなの

 

Am I the only one looking for substance?

私だけがその薬を探してるの?

 

 

 

Am I talking to myself?

これは独り言?

 

Is anyone out there screaming at the walls?

壁に叫んでる人はいないの?

 

I can't relate at all, relate at all

誰とも共感できない

 

Fuck the theatrics, what happened to classic?

お芝居なんて嫌、昔の自分はどこに行ったの?

 

Give me the real shit, give me the magic

本物をちょうだい、私に魔法をかけてよ

 

 

 

So I ask myself

だから自問するわ

 

"Am I the only one looking for substance?"

”その薬を探すのは私だけ?”

 

Got high, it only left me lonely and loveless

ハイになっても、愛されない孤独な自分が残るだけ

 

Don't wanna end up in a casket, head full of maggots

棺の中に行きたくないの、うじ虫に頭を蝕まれたくないの

 

Body full of jack shit, I get in abundance

体は無で埋め尽くされてる、それでいっぱいなの

 

Am I the only one looking for substance?

私だけがその薬を探してるの?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow