カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Maps~ Maroon5

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I miss the taste of a sweeter life

 

甘い人生の味が恋しいんだ

 

 

I miss the conversation

 

会話が懐かしい

 

 

I'm searching for a song tonight

 

僕は、今夜歌うための歌を探してるんだ

 

 

I'm changing all of the stations

 

ラジオのをすべてのチャンネルに切り替えて

 

 

I like to think that we had it all

 

僕達はすべてを持ってたって思いたいんだ

 

 

We drew a map to a better place

 

僕達はもっと良い場所へ行く為に地図を描いた

 

 

But on the road I took a fall

 

でも、僕が捕まったその道で

 

 

Oh baby why did you run away?

 

ねえベイビー、なんでキミは行ってしまったの?

 

 

 

 

 

 

 

I was there for you

 

僕はキミのためにそこに居たんだ

 

 

In your darkest times

 

キミが最も辛かった時

 

 

I was there for you

 

僕はそこに居たんだ

 

 

In your darkest nights

 

キミがとても辛かった夜にね

 

 

But I wonder where were you?

 

でも僕は思うんだよ、キミはどこに居たの?

 

 

When I was at my worst

 

僕が最も辛かった時に

 

 

Down on my knees

 

膝をついて落ち込んでた時

 

 

And you said you had my back

 

キミは僕を助けるって言ったけど

 

 

So I wonder where were you?

 

だから思うんだよ、キミはその時どこに居たの?

 

 

When all the roads you took came back to me

 

キミの進む道が、すべて僕に繋がってた時

 

 

So I'm following the map that leads to you

 

だから、僕はキミに繋がる地図に沿って進むよ

 

 

The map that leads to you

 

キミの所へ導いてくれる地図を読んで

 

 

Ain't nothing I can do

 

僕に出来ることなんて何もないけど

 

 

The map that leads to you

 

キミの所へ行ける地図を読んで

 

 

Following, following, following to you

 

キミを追いかけるよ

 

 

The map that leads to you

 

キミの所へ行ける地図で

 

 

Ain't nothing I can do

 

僕に出来ることは何もないけど

 

 

The map that leads to you

 

地図を読んで

 

 

Following, following, following to you

 

キミの元へ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I hear your voice in my sleep at night

 

寝てる時にキミの声を聴いたんだ

 

 

Hard to resist temptation

 

誘惑に逆らうのは難しいんだ

 

 

'Cause something strange has come over me

 

だって、僕は何か変なんだよ

 

 

And now I can't get over you

 

そして、キミの所へたどり着けない

 

 

No, I just can't get over you

 

ダメなんだよ、キミの所へたどり着けないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

I was there for you

 

僕はキミのためにそこに居たんだ

 

 

In your darkest times

 

キミが最も辛かった時

 

 

I was there for you

 

僕はそこに居たんだ

 

 

In your darkest nights

 

キミがとても辛かった夜にね

 

 

But I wonder where were you?

 

でも僕は思うんだよ、キミはどこに居たの?

 

 

When I was at my worst

 

僕が最も辛かった時に

 

 

Down on my knees

 

膝をついて落ち込んでた時

 

 

And you said you had my back

 

キミは僕を助けるって言ったけど

 

 

So I wonder where were you?

 

だから思うんだよ、キミはその時どこに居たの?

 

 

When all the roads you took came back to me

 

キミの進む道が、すべて僕に繋がってた時

 

 

So I'm following the map that leads to you

 

だから、僕はキミに繋がる地図に沿って進むよ

 

 

The map that leads to you

 

キミの所へ導いてくれる地図を読んで

 

 

Ain't nothing I can do

 

僕に出来ることなんて何もないけど

 

 

The map that leads to you

 

キミの所へ行ける地図を読んで

 

 

Following, following, following to you

 

キミを追いかけるよ

 

 

The map that leads to you

 

キミの所へ行ける地図で

 

 

Ain't nothing I can do

 

僕に出来ることは何もないけど

 

 

The map that leads to you

 

地図を読んで

 

 

 

 

 

 

Oh oh oh

 

 

 

 

Oh oh oh

 

 

 

 

Yeah yeah yeah

 

 

 

 

Oh oh oh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, I was there for you

 

僕はキミのためにそこに居たんだ

 

 

Oh, In your darkest times

 

キミが最も辛かった時

 

 

Oh, I was there for you

 

僕はそこに居たんだ

 

 

Oh, In your darkest nights

 

キミがとても辛かった夜にね

 

 

Oh, I was there for you

 

僕はキミのためにそこに居たんだ

 

 

Oh, In your darkest times

 

キミが最も辛かった時

 

 

Oh, I was there for you

 

僕はそこに居たんだ

 

 

Oh, In your darkest nights

 

キミがとても辛かった夜にね

 

 

But I wonder where were you?

 

でも僕は思うんだよ、キミはどこに居たの?

 

 

When I was at my worst

 

僕が最も辛かった時に

 

 

Down on my knees

 

膝をついて落ち込んでた時

 

 

And you said you had my back

 

キミは僕を助けるって言ったけど

 

 

So I wonder where were you?

 

だから思うんだよ、キミはその時どこに居たの?

 

 

When all the roads you took came back to me

 

キミの進む道が、すべて僕に繋がってた時

 

 

So I'm following the map that leads to you

 

だから、僕はキミに繋がる地図に沿って進むよ

 

 

The map that leads to you

 

キミの所へ導いてくれる地図を読んで

 

 

Ain't nothing I can do

 

僕に出来ることなんて何もないけど

 

 

The map that leads to you

 

キミの所へ行ける地図を読んで

 

 

Following, following, following to you

 

キミを追いかけるよ

 

 

The map that leads to you

 

キミの所へ行ける地図で

 

 

Ain't nothing I can do

 

僕に出来ることは何もないけど

 

 

The map that leads to you

 

地図を読んで

 

 

Following, following, following

 

キミを追いかけるよ

 


 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow