カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~A Letter To Me~ Dixie

 

 

 

Used to be held captive by my fears

前まで恐怖の中で閉じこもってたの

 

Shackles on my wrists like souvenirs

手首に手錠をかけられて

 

Lost myself in anything

何をやっても自分じゃなかったの

 

Couldn't see the the ending through my tears

涙を流しながらエンディングが見えなかった

 

Used to hold my tongue and play along

前までは、口を紡いで周りに合わせてた

 

Only knew that I had to be strong 

もっと強くならないとって思ってたけど

 

Lost my own identity

自分のアイデンティティーを見失って

 

Didn't know what in my world was wrong

私の世界は何が間違ってるのかがわからなかったの

 

 

 

Sugar coated all my pain

私の痛みは全て、砂糖でコーティングされてる

 

Couldn't help it, I was just a kid then

仕方ないわ、あの時は子供だったから

 

Begging for a break

突破口が欲しかったの

 

Now I'm twenty, pushing twenty one

私は20歳になった、21歳へ加速するの

 

Hoping that I'll be someone

誰かになれたらいいと思う

 

Running from the person I created when I had no one

孤独な時に作り出した人からは逃げたいの

 

Twenty, pushing anxiously

20歳、不安を感じながら進む

 

Hoping that I'll be happy

幸せになれるって願って

 

Writing to the person I wanna be 

私がなりたい人に宛てて

 

In a letter to me

手紙を書くの

 

In a letter to me

自分への

 

 

 

So, I'm done letting myself bleed

だから血を流したまま

 

In a spiral of my own self pity

自分を憐れむスパイラルから抜け出したいわ

 

I'm done searchin' for remedies me people who don't care about me

私のことなんて気にもしない人から、治療薬をもらおうなんて考えることはやめたの

 

Yeah, there's a lot of things I don't know

そう、私にはわからないことがたくさんあって

 

But I know that I'm on my way

でも、私は軌道に乗ってるって思うの

 

To finally bein' okay alone

独りでも大丈夫になれるように

 

 

 

No more sugar coated all my pain

私の痛みを砂糖でコーティングするのはやめたの

 

Couldn't help it, I was just a kid 

仕方ないわ、あの時は子供だったから

 

Begging for a break

突破口が欲しかった

 

Now I'm twenty, pushing twenty one

私は20歳になった、21歳へ加速するの

 

Hoping that I'll be someone

誰かになれたらいいと思う

 

Running from the person I created when I had no one

孤独な時に作り出した人からは逃げたいの

 

Twenty, pushing anxiously

20歳、不安を感じながら進む

 

Hoping that I'll be happy

幸せになれるって願って

 

Writing to the person I wanna be 

私がなりたい人に宛てて

 

In a letter to me

手紙を書くの

 

In a letter to me

自分への

 

 

Thank you for Watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow