カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Take Me Back~ Lewis Thompson

 

 


 

Take me back, back back back

僕を連れ戻して

 

'Cause I never knew what I had

だって、僕が持ってた大切なものなのに

 

No, I never knew what I had

いや、今まで気づかなかったんだ

 

No, I never knew, never knew

いや、気づかなかったんだよ

 

 

 

Moments in my head, won't let go

頭の中の光景が離れないよ

 

Been a long time, still feel close

しばらく経つけど近くに感じる

 

How did I ever leave?

何で僕は去ってしまったんだろうか?

 

I didn't know that I was free

僕は自由だったことに気づかなかったんだ

 

Only a matter of time

これは時間の問題なんだ

 

I guess we will never define

それを僕達が定義することはないだろうけど

 

Your hand slipping from mine

キミの手は僕の手から滑り落ちてったんだ

 

 

 

Take me back, back back back

僕を連れ戻して

 

'Cause I never knew what I had

だって、僕が持ってた大切なものなのに

 

No, I never knew what I had

いや、今まで気づかなかったんだ

 

 

 

Everywhere I look. I still see you

どこを見渡しても、まだキミが見えるみたいで

 

This is over, still come through

もう終わったことなのにそれはまだ生きてる

 

How did I ever leave?

何で僕は去ってしまったのかな?

 

I didn't know that I was free

僕は自由だったことに気づかなかったんだ

 

Only a matter of time

これは時間の問題なんだ

 

I guess we will never define

それを僕達が定義することはないだろうけど

 

Your hand slipping from mine

キミの手は僕の手から滑り落ちてったんだ

 

 

 

Take me back, back back back

僕を連れ戻して

 

'Cause I never knew what I had

だって、僕が持ってた大切なものなのに

 

No, I never knew what I had

いや、今まで気づかなかったんだ

 

 

Gonna dive a little deeper

少し深いとこへ飛び込むんだ

 

I'm coming round a little stronger now

今の僕は少し強くなったからね

 

Let's take it higher, don't look down

高みを目指すんだ、下なんて見ないで

 

If you're here right now

もしも、キミがここにいるなら

 

'Cause I never knew what I had

だって、自分が持ってた大切なものに

 

I never knew what I had

今まで気づかなかったんだ

 

 

 

Take me back, back back back

僕を連れ戻して

 

'Cause I never knew what I had

だって、僕が持ってた大切なものなのに

 

No, I never knew what I had

いや、今まで気づかなかったんだ

 

Take me back, back back back

僕を連れ戻して

 

'Cause I never knew what I had

だって、僕が持ってた大切なものなのに

 

No, I never knew what I had

いや、今まで気づかなかったんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow