カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fool 4 U~ Yuna

 

 

 

You may think that I am spiteful

意地悪だって思われるかも

 

Writing all these songs about you

こうやって、あなたについての曲を書いてるから

 

I can't resist it

でも、耐えられない

 

You got me twisted

私は信じさせられたから

 

In lies, ain't it nice?

嘘の数々、でも素敵よね?

 

You get on with your life

あなたは挫けずに進んでいった

 

Cliche for me to say this

陳腐なことを言ってしまうの

 

When you go away

あなたが去ってしまうから

 

 

 

I'm just a fool for you

あなたに夢中

 

Longing for a lost love

失った愛を求めて

 

Asking the whole wide world

世界中を探し回って

 

Baby, yeah, why can't I have you?

ねえ、何であなたを私のものにできないの?

 

I'm just a fool for you

あなたに夢中

 

Longing for a lost love

失った愛を求めて

 

Baby, yeah, why can't I have you?

ねえ、何であなたを私のものにできないの?

 

 

 

 

You think that I'm poetic enough?

私の言葉は詩みたいに聞こえる?

 

No words that my mind can think of

もう心に思いつく言葉はなくて

 

I'm so conflicted

私の中で矛盾が起きてるの

 

You're so addictive

あなたには中毒性がある

 

Our fights and the nights

喧嘩しても、どんな夜も

 

We carry on with our lies

嘘をつきながら進んできた

 

In vain, back to the same thing

でも無駄だったの、また戻るの

 

To our old ways

いつもと同じように

 

 

 

I'm just a fool for you

あなたに夢中

 

Longing for a lost love

失った愛を求めて

 

Asking the whole wide world

世界中を探し回って

 

Baby, yeah, why can't I have you?

ねえ、何であなたを私のものにできないの?

 

I'm just a fool for you

あなたに夢中

 

Longing for a lost love

失った愛を求めて

 

Baby, yeah, why can't I have you?

ねえ、何であなたを私のものにできないの?

 

 

 

Longing for you

あなたが欲しいの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow