カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Doggerel~ Pixies

 

 

 

Three pretty boys did Gabriel get

ガブリエルは3人の可愛い男の子を授かって

 

The youngest George by name, Sir

末っ子はジョージという名前でした

 

A funny dog, not favoured much

変わった子で

 

By fortune or by fame, Sir

幸運にも名声にも恵まれませんでした

 

Down in the cold rain

冷たい雨の中で

 

Down the valley

谷間

 

Bottom of the hill

丘の下

 

1st Baron Coleraine

最初のコールレーン男爵

 

Gabriel Hanger

ガブリエルハンガーは

 

Has sent a bell

ベルを送った

 

On the road to somewhere

どこかにいく道すがら

 

On the road to nowhere

どこにも行けない道すがら

 

It's the same to me

私にとっては同じこと

 

With a band of robbers

強盗の

 

Or down the bottom

一団とも

 

Bottom of the sea

それか海の底にも

 

 

 

I'll never wander again

もう道を踏み外すことはないよ

 

I'll never wander again

2度と横道にそれない

 

I'm gonna stay to the end

私は最後までここにいるつもり

 

Here with you

キミと

 

 

 

I'm gonna stay to the end

私は最後までここにいるつもり

 

I'm gonna stay to the end

私は最後までここにいるつもり

 

 

 

I'll never wander again

もう道を踏み外すことはないよ

 

I'll never wander again

2度と横道にそれない

 

I'm gonna stay to the end

私は最後までここにいるつもり

 

Here with you

キミと

 

 

 

Wander again 

2度と

 

Wander again

2度と

 

I'm gonna stay to the end

私は最後までここにいるつもり

 

Here with you

キミと

 

Wander again 

2度と

 

Wander again

2度と

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow