カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cage~ Billy Idol

 

 

 

Screaming in isolation

孤独の中で僕は叫ぶ

 

Walking through desolation alley

荒廃された路地を歩いて

 

Boarded up our ambitions

僕達の野望を掲げて

 

Flooded out all the engines

全部のエンジンを浸水させたんだ

 

I've been punching through the walls

僕は壁を殴り続けてきた

 

I've been living on the edge

僕はギリギリで生きてきた

 

I've been fighting with my demons

自分の悪魔と戦い続けて

 

So long they're become my friends

彼らは僕の友達になった

 

The zombies at the window

窓にはゾンビが

 

Say it's finally the end

そして言うんだ「終わりが来た」って

 

So I'm kicking down my door

僕は扉を蹴り倒して

 

And never closing it again

もう2度と閉じることはないんだ

 

 

 

Hey!

なあ!

 

I'm coming out of my heartless, hopeless rage

無情で希望のない怒りから僕は抜け出すんだ

 

I'm coming out of my cell, my broken cage

独房からこの壊れた檻から僕は抜け出すんだ

 

Get me out of my cage!

この檻から出してくれよ!

 

 

 

Drive you straight out the city

車に乗って、キミを街から連れ出した

 

You can live in a ghost town with me

このゴーストタウンで一緒に暮らそう

 

We can dig in the gold mine

2人で金鉱を掘ればいい

 

Look for treasure we won't find

見つかることのない宝を探そう

 

I can dream all that I want, but I'm not going any place

好きなように夢を見れる、でもどこにたどり着く訳もなくて

 

I can tell you all my feelings when 

僕の気持ちを全て言えるのはボヤッとしてる時だけで

 

I'm staring into space

この道は幻想

 

And the road is an illusion I just keep to pass the days

僕はまた一日をやり過ごすだけで

 

I'm counting down the seconds 'til 

逃げるまでの時間を

 

I'm making my escape

カウントダウンしてるんだ

 

 

 

Hey!

なあ!

 

I'm coming out of my heartless, hopeless rage

無情で希望のない怒りから僕は抜け出すんだ

 

I'm coming out of my cell, my broken cage

独房からこの壊れた檻から僕は抜け出すんだ

 

I said, whoa oh oh oh, whoa oh oh oh

そうだ!

 

 

 

 

I said

言った

 

I said

言ったよ

 

 

 

Coming out of my cage

自分の檻から抜け出すんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

See You Tomorrow