カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Deep End~ Dayglow

 

 

 

Alright, I'm fine saying what I knew before

わかったよ、今まで思ってたことを話してもいい

 

But I can feel beyond the shore something pulling me

でも、岸の向こうで何かが僕を引っ張っていく気がするんだ

 

And by now, found out that I never knew how to swim

そして今になって、僕は泳ぎ方を知らないことに気づいたんだ

 

In something I was given, so I let it in

僕は与えられたからそのまま受け入れただけで

 

 

 

Come take me into the deep end

一番深いとこへ、僕は連れて行って

 

Show me how to let it go like flowing water

流れる水みたいに忘れる方法を教えてよ

 

We can go farther

僕達はもっと先に行けるんだ

 

Oh, I've made it so  harder than it has to be

僕が必要以上に難しくさせてしまったんだ

 

'Cause I've gotta want it

だって、ホントに欲しかったから

 

And feel like oh, man

その感覚はまるで

 

We can go and go and go and go 'til nothing is

どこまでも進んでいけるようだった

 

Oh, I'm sure we can

僕達にもできるよ

 

It's coming in phases

そのフェーズが来たんだ

 

It keeps waving, waiting for a small hello

それは手を振り続けながら、小さな「こんにちは」を待ってるんだ

 

 

 

So alright, decide, how long can you hold the weight?

だから決めてほしい、この重さにキミはどれだけ耐えられるの?

 

I see you in between those waves crashing over me

僕を襲う波の間にキミの姿が見えるんだ

 

And so far, bizarre things are always happening

今のとこ、変なことが起きてる

 

Infinity below my feet, yet I'm dancing

僕の足元には無限が広がってるけど、僕は踊ったまま

 

 

 

So come on, take me into the deep end

だからおいで一番深いとこへ、僕を連れて行って

 

Show me how to let it go like flowing water

流れる水みたいに忘れる方法を教えてよ

 

We can go farther

僕達はもっと先に行けるんだ

 

Oh, I've made it so  harder than it has to be

僕が必要以上に難しくさせてしまったんだ

 

'Cause I've gotta want it

だって、ホントに欲しかったから

 

And feel like oh, man

その感覚はまるで

 

We can go and go and go and go 'til nothing is

どこまでも進んでいけるようだった

 

Oh, I'm sure we can

僕達にもできるよ

 

It's coming in phases

そのフェーズが来たんだ

 

It keeps waving, waiting for a small hello

それは手を振り続けながら、小さな「こんにちは」を待ってるんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow