カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Graveyard~ Our Last Night

 

 

 

I'm diggin' myself out of this graveyard

この墓場を掘り返して僕は抜けだしてやるんだ

 

I'm diggin' myself out

この墓場を抜け出して

 

Out of this graveyard

抜け出してやるんだ

 

Out of this graveyard

抜け出してやる

 

Out of this graveyard, graveyard, graveyard

この墓場から抜け出してやるんだ

 

Nothing but misery and loneliness

悲劇と不幸でしかない

 

Under this ground

地下にいて

 

Surrounded by skeletons

骸骨に囲まれて

 

That were lost and never found

失われたコイツらは、見つけられることなんてないんだ

 

Buried in complacency

僕は自己満足に埋まってる

 

But it's time for me to get out

でも、今が抜け出す時なんだ

 

When it's time to leave the dead things behind

死んだものは全て置いていく

 

I'm feeling my heartbeat now

やっと僕の鼓動を感じられる

 

(I'm feeling my heartbeat now)

(僕の鼓動を感じられるんだ)

 

 

 

I'm diggin' myself out of this graveyard

この墓場を掘り返して僕は抜け出してやるんだ

 

Diggin' myself out of this graveyard

この墓場を掘り返して抜け出す

 

A shovel in my hand, ready to stand again

手にはショベル、もう一度立つ準備はできてるんだ

 

Diggin' myself out

この墓場を掘り返して

 

Out of this graveyard

抜け出してやる

 

Out of this graveyard

この墓場から抜け出してやる

 

Graveyard, graveyard

この墓場から

 

 

 

Looking back into this grave I see

この墓場を改めて見ると

 

There's a pale, cold lifeless version of me

青白くて冷たい、正気を失った僕が見える

 

But I'm finally out of this hole

でも、遂にこの穴から出るんだ

 

Reclaim my soul

僕の魂を取り返すんだ

 

Filling all the vacancy with the new world that I found

僕が見つけた新しい世界で、この空虚を埋めよう

 

It's time to leave the dead things behind

死んだものは全て置いていく

 

I'm feeling my heartbeat now

やっと僕の鼓動を感じられる

 

(I'm feeling my heartbeat now)

(僕の鼓動を感じられるんだ)

 

 

 

I'm diggin' myself out of this graveyard

この墓場を掘り返して僕は抜け出してやるんだ

 

Diggin' myself out of this graveyard

この墓場を掘り返して抜け出す

 

A shovel in my hand, ready to stand again

手にはショベル、もう一度立つ準備はできてるんだ

 

Diggin' myself out

この墓場を掘り返して

 

Out of this graveyard

抜け出してやる

 

 

 

I'm ringing the bell

僕はベルを鳴らしてる

 

Six feet further from hell

地獄まで2メートル

 

I'm ringing the bell

ベルを鳴らしてる

 

Six feet further from hell

地獄まで2メートル

 

 

 

I'm diggin' myself out of this graveyard

この墓場を掘り返して僕は抜け出してやるんだ

 

Diggin' myself out of this graveyard

この墓場を掘り返して抜け出す

 

A shovel in my hand, ready to stand again

手にはショベル、もう一度立つ準備はできてるんだ

 

Diggin' myself out

この墓場を掘り返して

 

Out of this graveyard

抜け出してやる

 

Out of this graveyard

抜け出してやる

 

Graveyard, graveyard

この墓場から

 

Out of this graveyard

抜け出してやるんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow