カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Anxiety~ Blueyes

 

 

 


 

I hate you, I wish we never met

キミが嫌いなんだ、僕達は会わなければよかったのに

 

But if you're gonna stay around

でもキミが周りにいるつもりなら

 

At least don't you forget that no one talks about you

少なくても誰もキミのことを話さないことを忘れないで

 

Why you always showin' up?

なんでキミはいつも現れるんだ?

 

Knockin' though you're not invited

招待されてないのにノックインで

 

You're not welcome to the party

キミはパーティーに歓迎されてないんだ

 

I know your ways of callin'

キミの電話の仕方を知ってるよ

 

Dancin' with the fallen, teasin' just to haunt me

踊ると同時に倒れて僕を悩ませるためだけに現れて

 

Never ending story

果てしない物語

 

I know your ways of callin'

僕はキミの電話の仕方を知ってる

 

Dancin' with the fallen, teasin' just to haunt me

踊ると同時に倒れて、僕を悩ませるためだけに現れるんだ

 

Never around story

果てしない物語

 

 

 

My head, my chest

僕の頭、僕の胸

 

It caught me anxiety

不安になる

 

My head, my chest

僕の頭、僕の胸

 

It caught me anxiety

不安になるんだ

 

 

 

Now I'm yours at night's embrace

今、僕は夜の抱擁でキミのものなんだ

 

No light of day

日の光はなくて

 

My chest can't breathe

胸が呼吸できない

 

Can't be happy, it won't let me

幸せになることはできなくて、それは僕にそうさせてくれないんだ

 

Dealin' with it everyday

毎日、それに対処して

 

On me, on me, I know it's on me

僕に、僕はそれが僕にあることを知ってるんだ

 

Gotta remember the changes, always

変化を覚えておかないと、常に

 

 

I know your ways of callin'

僕はキミの電話の仕方を知ってる

 

Dancin' with the fallen, teasin' just to haunt me

踊ると同時に倒れて、僕を悩ませるためだけに現れるんだ

 

Never ending story

終わりのない物語

 

I know your ways of callin'

僕はキミの電話の仕方を知ってる

 

Dancin' with the fallen, teasin' just to haunt me

踊ると同時に倒れて、僕を悩ませるためだけに現れるんだ

 

Never ending story

終わりのない物語

 

 

 

My head, my chest

僕の頭、僕の胸

 

It caught me anxiety

不安になる

 

My head, my chest

僕の頭、僕の胸

 

It caught me anxiety

不安になるんだ

 

 

 

 

I hate you, I wish we never met

キミが嫌いなんだ、僕達は会わなければよかったのに

 

But if you're gonna stay around

でもキミが周りにいるつもりなら

 

At least don't you forget

少なくても忘れないでくれ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow