カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Sun Always Shines On TV~ a-ha

 

 

 

Touch me, how can it be?

僕に触れてみて、どんな感じ?

 

Believe me, the sun always shines on TV

僕を信じて、太陽は常にテレビで

 

Hold me close to your heart

輝いてるから胸に抱き寄せて

 

Touch me and give all your love to me

僕に触れて、キミの愛は全て僕に

 

 

 

To me

僕に

 

I reached inside myself and

自分の中に手を伸ばしても

 

Found nothing there to ease the pressure of my ever worrying mind

尽きない気苦労の圧を和らげてくれるものなんてなかったんだ

 

All my powers waste away

僕の力は全て衰えて

 

I fear the crazed and lonely

この鏡に映る狂気と

 

Looks the mirror's sending me these days

孤独の顔つきが恐ろしいんだ

 

 

 

Touch me, how can it be?

僕に触れてみて、どんな感じ?

 

Believe me, the sun always shines on TV

僕を信じて、太陽は常にテレビで

 

Hold me close to your heart

輝いてるから胸に抱き寄せて

 

Touch me and give all your love to me

僕に触れて、キミの愛は全て僕に

 

 

 

Please don't ask me to defend

時の中を陰鬱に漂う僕の恥部は守り抜けばいい

 

The shameful lowlands of the

どうか言わないで

 

Way I'm drifting gloomily through time

苦悩を遠ざける方法が

 

I reached inside myself today

何かあるはずだって思って

 

Thinking there's got to be some

今日も自分の中に

 

Way to keep my trouble distant

手を伸ばして探ったんだ

 

 

 

Touch me, how can it be?

僕に触れてみて、どんな感じ?

 

Believe me, the sun always shines on TV

僕を信じて、太陽は常にテレビで

 

Hold me close to your heart

輝いてるから胸に抱き寄せて

 

Touch me and give all your love to me

僕に触れて、キミの愛は全て僕に

 

 

 

Hold me close to your heart

胸に抱き寄せて

 

Touch me and give all your love to me

僕に触れてキミの愛は全て僕に

 

To me

僕に

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow