カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Apple~ KAINA

 

 

 

Apple on a tree

木になるリンゴ

 

I wanna be that sweet

リンゴみたいに甘くなりたい?

 

Do you have some extra sugar I could keep?

私にその甘さを分けてくれない?

 

I have so many questions

質問がたくさんあるの

 

Like what's it like to be?

例えば、どんな感じなのか

 

'Cause I've been having trouble letting myself see

だって、私にはずっと見えなかったの

 

The beauty in the things I speak

私が話すことの美しさも

 

The way my hands hold my drink

ドリンクを持つ仕草も

 

The crooked nature og my teeth

歯の曲がり方も

 

If I could just take a bite

もしも、一口かじれるのなら

 

Me and my angels hard at work

私と天使は仕事に没頭するの

 

And I'm still in my own way

自分のやり方は、未だに曲げないわ

 

 

 

Who do you have to blame?

あなたは誰を責めるの?

 

Gotta just talk about it

話し合わないと

 

When it all goes astray

道をそれたら

 

Gotta just laugh about it

笑い飛ばすしかないの

 

Who do you have to blame?

あなたは誰を責めるの?

 

Gotta just talk about it

話し合わないと

 

When it all goes astray

道をそれたら

 

Gotta just laugh about it

笑い飛ばすしかないの

 

 

 

I'm searching 

探してるの

 

For something I have within

私が持ってるのものを

 

My shadow holds my hand

私の影が私の手を握ってくれる

 

She tells me who I am

彼女から私自身が誰かを教わったの

 

Who do you have to blame?

あなたは誰を責めるの?

 

Gotta just talk about it

話し合わないと

 

When it all goes astray

道をそれたら

 

Gotta just laugh about it

笑い飛ばすしかないの

 

Apple on a tree

木になるリンゴ

 

I wanna be that sweet

リンゴみたいに甘くなりたい?

 

Do you have some extra sugar I could keep?

私にその甘さを分けてくれない?

 

I have so many questions

質問がたくさんあるの

 

Like what's it like to be?

例えば、どんな感じなのか

 

'Cause I've been having trouble letting myself see

だって、私にはずっと見えなかったの

 

The beauty in the things I speak

私が話すことの美しさも

 

The way my hands hold my drink

ドリンクを持つ仕草も

 

The crooked nature og my teeth

歯の曲がり方も

 

If I could just take a bite

もしも、一口かじれるのなら

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow