カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sickness~ Grey Daze

 

 

 

I'm a whore and I'm feeling

僕は情夫

 

Sorry for myself

己を憐れむ

 

In your arms I am drowning

キミの腕の中で溺れてる

 

Like the child I was

子供だった頃の様に

 

 

 

I need more 

もっと必要なんだ

 

Can you help me

助けてほしい

 

Feed my sin

罪を増やして

 

Come and kill me

殺しに来てくれよ

 

It's calling, calling, calling, calling me

呼んでるんだ、僕を

 

 

 

Endless skies falling freely

果てしない大空が

 

Down upon my head

僕の頭の上に自由落下してくるんだ

 

So much for hopeless dreaming

望みのない夢なんてこんなものさ

 

Frustration settles in

失望が定着するんだ

 

 

 

I need more 

もっと必要なんだ

 

Can you help me

助けてほしい

 

Feed my sin

罪を増やして

 

Come and kill me

殺しに来てくれよ

 

It's calling, calling, calling, calling me

呼んでるんだ、僕を

 

I need more 

もっと必要なんだ

 

Can you help me

助けてほしい

 

Feed my sin

罪を増やして

 

Come and kill me

殺しに来てくれよ

 

It's calling, calling, calling, calling me

呼んでるんだ、僕を

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow