カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Kill Or Be Killed~ Muse

 

 

 

 

Kill or be killed

やるかやられるか

 

Cornered, I'm exhausted with fear

追い詰められて恐怖で疲れ切った

 

Our love and compassion dissolved 

僕達の愛と思いやりは消えて

 

And demons have materialised in me

僕の内側で悪魔は現実になった

 

Can't fight them, they're taking control

もう抗えないんだ、彼らに支配されてしまった

 

And we've tried, oh, we've tried so hard to be good

僕達は努力したんだ、いい人間になるため、努力したのに

 

But the world rewards us when we're bad

でも僕達が悪い人間になった時しか、報いを受けなかったんだ

 

 

 

Fate, is driving me insane

運命、それが僕を狂わせる

 

It's forcing me to face

現実に向き合わせようとしてくるんだ

 

I must kill or be killed

やるかやられるかの世界の現実に

 

Kill or be killed

やるかやられるか

 

They've driven a stake right though my heart

彼らは僕の心臓に杭を突き刺した

 

I'm growing so cold and detached

そして僕は心を失って行ったんだ

 

And I've tried, oh, I've tried so hard to spread love

僕達は努力したんだ、愛を広げるために努力したのに

 

But she prefers it when I assert control

でも彼女は望んだんだ、僕が支配を強めることをね

 

Fate has brought us here to face

運命が僕達をここに集めて

 

Our hopes and dreams erased

希望と夢が消えたことに向き合わせるんだ

 

Either kill or be killed

やるかやられるかの世界の現実に

 

 

 

Kill or be killed

やるかやられるか

 

Kill or be killed

やるかやられるか

 

Either kill or be killed

やるかやられるかなんだ

 

 

 

Fate, is driving me insane

運命、それが僕を狂わせる

 

It's forcing me to face

現実に向き合わせようとしてくるんだ

 

I must kill or be killed

やるかやられるかの世界の現実に

 

Kill or be killed

やるかやられるか

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow