カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~If I Needed Someone~ The Beatles

 

 

 

If I needed someone to love

もしも、僕に愛する人が必要だったら

 

You're the one that I'd be thinking of

キミがまず浮かんでくる人かな

 

If I needed someone

もしも、恋をするなら

 

 

 

If I had some more tome to spend

もしも、もっと使える時間があったら

 

Then I guess I'd be with you my friend

僕はキミと一緒にいようって思うのかな

 

If I needed someone

もしも一緒にいるのなら

 

Had you come some other day

もしも、キミが別の日に来てたら

 

Then it might not have been like this

こんなふうにはならなかったかも

 

But you see now I'm too much in love

でもわかるでしょ、もう僕が虜になってるって

 

Carve you number on my wall

僕の壁にキミの電話番号を刻んでごらん

 

And maybe you will get a call from me

そしたら多分、僕から電話があるよ

 

If I needed someone

もしも、恋をしてるなら

 

 

 

If I had some more tome to spend

もしも、もっと使える時間があったら

 

Then I guess I'd be with you my friend

僕はキミと一緒にいようって思うのかな

 

If I needed someone

もしも一緒にいるのなら

 

Had you come some other day

もしも、キミが別の日に来てたら

 

Then it might not have been like this

こんなふうにはならなかったかも

 

But you see now I'm too much in love

でもわかるでしょ、もう僕が虜になってるって

 

Carve you number on my wall

僕の壁にキミの電話番号を刻んでごらん

 

And maybe you will get a call from me

そしたら多分、僕から電話があるよ

 

If I needed someone

もしも、恋をしてるなら

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow