カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Goonies 'R' Good Enough~ Cyndi Lauper

 

 

 

Here we are

私達こんなとこにいて

 

Hanging on strains of greed and blues

欲と鬱で気苦労が絶えない

 

Break the chain and we break down

鎖を断ち切って踊ろう

 

Oh it's not real if you don't feel it

何も感じないならそれは本物じゃないの

 

Unspoken expectations

口にしなかった期待

 

Ideas you used to play with

弄んで来たアイデア

 

They're finally taking shape

そんなのがとうとう形になりつつあるの

 

 

 

What's good enough for you

あなたがそれでいいのなら

 

Is good enough for me

私もそれでいい

 

It's good enough

十分なの

 

It's good enough for me

私もそれでいい

 

Yeah yeah yeah

そう

 

 

 

Now you say

起こり得るものと絶対に無理なもの

 

You're startin' to feel the push and pull

加減がわかって来たって

 

Of what could be and never can

あなたは言うの

 

You mirror me stumblin' through those

時代遅れだって

 

Old fashioned superstitions

断ち切りがたい迷信を

 

I find too hard to break

くぐってきた私にあなたは似てる

 

Oh maybe you're out of place

この場には合ってないのかも

 

 

 

What's good enough for you

あなたがそれでいいのなら

 

Is good enough for me

私もそれでいい

 

It's good enough

十分なの

 

It's good enough for me

私もそれでいい

 

Yeah yeah yeah

そう

 

 

 

Old fashioned superstitions

断ち切りがたい迷信を

 

I find too hard to break

くぐってきた私にあなたは似てる

 

Oh maybe you're out of place

この場には合ってないのかも

 

 

 

What's good enough for you

あなたがそれでいいのなら

 

Is good enough for me

私もそれでいい

 

It's good enough

十分なの

 

It's good enough for me

私もそれでいい

 

Yeah yeah yeah

そう

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow