カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Way Over Yonder~ Carole King

 

 

 

Way over yonder

あのずっと向こうに

 

Is a place that I know

きっと

 

Where I can find shelter

飢えや、寒さから身を守れる

 

From hunger and cold

場所があるはずなの

 

And the sweet tasting good life

甘くて素敵な人生が

 

Is so easily found

あっさりと見つかるはず

 

Way over yonder

ずっと向こう

 

That's where I'm bound

それは私が向かってるとこ

 

I know when I get there

そこに着いて

 

The first thing I'll see

まず、目に入るのはきっと

 

Is the sun shining golden

黄金色に輝く太陽

 

Shining right down on me

私を照らしてくれる太陽

 

Then trouble's gonna loose me

すると厄介ごとが私を解放して

 

Worry leave me behind

心配事は私を置いてってしまうの

 

And I'll stand up proudly

そこで私はホントに穏やかな心で

 

In true peace of mind

誇らしげに立ち上がる

 

Talking 'bout, talking 'bout way over yonder

あのずっと向こうのこと

 

Is a place I have seen

それは英知の園にある

 

In a garden of wisdom

昔日の夢に

 

From some long ago dream

私が見た場所

 

Oh yeah

そう

 

Ooh, maybe tomorrow

ねえ、多分明日になれば

 

I'll find my way

日ごと蜜が川に流れて

 

To the land where the honey runs

地へと続く

 

In rivers each day

道が見つかるでしょう

 

And the sweet tasting good life

そして、甘い味のする素敵な人生が

 

Is so easily found

すぐに見つかるはず

 

Way over yonder

あのずっと向こう

 

That's where I'm bound

それが私の向かうとこ

 

Oh, oh, oh

 

 

Way over yonder

あのずっと向こう側

 

That's where I'm bound

私の居場所があるの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow