カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Big Long Now~ Nirvana

 

 

 

It's not cold enough

それほど冷たくなくて

 

Please put this end up

こっち側を上にして欲しいんだ

 

She is moving through

彼女はすり抜けようとしてる

 

Can we show our faces now?

今ならお互いの顔を見せられるのかな?

 

I'm not interesting

僕はつまらない男

 

She's not turning green

彼女が羨むはずもなくて

 

Shameful at it seems

みっともない

 

Can we show our faces now?

今ならお互いの顔を見せられるのかな?

 

Endless climb

登ってもキリがないんだ

 

I am blind

盲目の僕

 

Why can't I leave?

なんで立ち去れない?

 

Color blind

色盲

 

Speaking a phrase

言葉を発する

 

Instantly grown

すぐに育つ

 

I am blind

盲目の僕

 

Waiting in line

並んで待つんだ

 

 

It's not cold enough

それほど冷たくなくて

 

Please put this side up

こっち側を上にして欲しいんだ

 

She is moving through

彼女はすり抜けようとしてる

 

Can we show our faces now?

今ならお互いの顔を見せられるのかな?

 

I'm not interesting

僕はつまらない男

 

She's not turning green

彼女が羨むはずもなくて

 

Shameful at it seems

みっともない

 

Can we show our faces now?

今ならお互いの顔を見せられるのかな?

 

Endless climb

登ってもキリがないんだ

 

I am blind

盲目の僕

 

Why I can't hear

なんで聞こえないの?

 

Color blind

色盲

 

Speaking a phrase

言葉を発する

 

Instantly grown

すぐに育つ

 

I am blind

盲目の僕

 

Why am I sure?

なんで僕が確信してるの?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow