カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~If You Must~ Nirvana

 

 

 

I can read, I can write

僕は字が読めるんだ

 

I can breed, proven plight

子孫も残せる、定評のある苦境で

 

Nurse my greed, crease infold

欲を労って、折り目

 

Is it me, or my ego?

これは僕なのかな?それか僕のエゴ?

 

Write some words, make them rhyme

言葉を買いて韻をおす

 

Thesis or storyline

テーマやストーリー

 

Set the mood, something new

ムードを作って何か新しいものを

 

Is it me, or my attitude?

これは僕なのかな?それか僕の態度なの?

 

If you want to put off an image

もしも、イメージを消したいのなら

 

The extremes, the extremes

両極端

 

Act it out, practicing, perfecting

行動に表して、練習と完成

 

Pressuring on to me, on to me, on to me

プレッシャー、僕にのしかかって

 

 

 

I will wait in a phylum

キミの亡命を説明するために

 

To explain your asylum

分類の中で待つんだ

 

I am tried analyzing

分析で疲れて

 

We've compared all our sizings you must

やらないといけない寸法の比較は全てやった

 

I speak to hear my voice

僕は自分の声を聞くために話すんだ

 

 

 

I can read, I can write

僕は字が読めるんだ

 

I can breed, proven plight

子孫も残せる、定評のある苦境で

 

Nurse my greed, crease infold

欲を労って、折り目

 

Is it me, or my ego?

これは僕なのかな?それか僕のエゴ?

 

Write some words, make them rhyme

言葉を買いて韻をおす

 

Thesis or storyline

テーマやストーリー

 

Set the mood, something new

ムードを作って何か新しいものを

 

Is it me, or my attitude?

これは僕なのかな?それか僕の態度なの?

 

If you want to put off an image

もしも、イメージを消したいのなら

 

The extremes, the extremes

両極端

 

Act it out, practicing, perfecting

行動に表して、練習と完成

 

Pressuring on to me, on to me, on to me

プレッシャー、僕にのしかかって

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow