カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Over~ Camden Cox

 

 

 

You're not crazy 'bout me like you were

あなたは以前のように私に夢中じゃないわね

 

Another love that won't survive when it hurts

傷ついたら生き残れないもう1つの愛

 

We gotta keep our hands off one another

私達はお互いに手を離さないと

 

You gotta love me, leave me to recover

あなたは私を愛さないと、回復するのに私を置いて

 

'Cause it ain't over

だってまだ終わりじゃなから

 

Ain't over 'til you're gone

あなたがいなくなるまでは終わりじゃないの

 

There ain't no closure

締切なんてないの

 

Until the tears can run

涙が出るまでは

 

But I can't try aloud

でも、私は声を上げて泣いたりできないの

 

When your touch is still around 

あなたにまだ触れていた時は

 

So it ain't over

だからまだ、終わりじゃないわ

 

Ain't over 'til you're gone

あなたがいなくなるまでは終わりじゃないの

 

 

 

Sometimes lovers have to break apart

時々、愛はバラバラに引き裂く必要があるの

 

Don't give me false hope just to save a heart

ただ、私の心を救うためだけに間違った望みを与えないで

 

We gotta keep our hands off one another

私達はお互いに手を離さないと

 

You gotta love me, leave me to recover

あなたは私を愛さないと、回復するのに私を置いて

 

'Cause it ain't over

だってまだ終わりじゃなから

 

Ain't over 'til you're gone

あなたがいなくなるまでは終わりじゃないの

 

There ain't no closure

締切なんてないの

 

Until the tears can run

涙が出るまでは

 

But I can't try aloud

でも、私は声を上げて泣いたりできないの

 

When your touch is still around 

あなたにまだ触れていた時は

 

So it ain't over

だからまだ、終わりじゃないわ

 

Ain't over 'til you're gone

あなたがいなくなるまでは終わりじゃないの

 

 

 

But can't cry aloud

でも、私は声を上げて泣いたりできないの

 

When your touch is still around

あなたにまだ触れてた時は

 

So it ain't over

だからまだ終わりじゃないの

 

Ain't over 'til you're gone

あなたがいなくなるまでは、終わりじゃないの

 

We're stuck in rotation

私達はローテーションの中に行き詰まってしまったの

 

So kiss me one more time

だからもう一回キスして

 

'Cause, honey, you

だって、ハニー

 

Yeah, only you

あなただけよ

 

Can save me one more night

私をもう一夜救うのは

 

 

 

But it ain't over

でもまだ、終わりじゃないから

 

Ain't over 'til you're gone

あなたがいなくなるまでは終わりじゃないの

 

There ain't no closure

締切なんてないの

 

Until the tears can run

涙が出るまでは

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow