カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Act My Age~ Katy Perry

 

 

 

 

1日6分!聞くだけで英語が話せる【今すごいスピードで売れてる英会話教材】

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm thirty-something going on thirteen

 

私は30歳だけど

 

 

 

 

Still a sponge to everything

 

まだ、13歳みたいになんでも吸収できるの

 

 

 

 

Saucer eyes

 

驚いた目をしてるわね

 

 

 

 

Why, yeah, I still believe

 

なぜって、私はまだ信じてるからね

 

 

 

 

And a sparkle in my steps

 

踏み出すたびに輝いてるし

 

 

 

 

Smiling with my teeth

 

口元から笑顔になれるの

 

 

 

 

They say that I might lose my Midas touch

 

彼らは、私が能力をなくしたって言うわ

 

 

 

 

They also say I may become irrelevant

 

私のことが重要じゃなくなったとも言うかもね

 

 

 

 

But who the fuck are they anyway?

 

でも、そんなことを言うあなたたちって何なの?

 

 

 

 

I don't care what they say

 

何を言われても私は気にしないの

 

 

 

 

 

 

 

I won't act my age

 

私は年齢を偽ったりしないわ

 

 

 

 

Time is just an invention that is made

 

時間は発明家が作り出しただけ

 

 

 

 

No, I won't act my age

 

だから、私は自分の年齢を偽ったりしないの

 

 

 

 

It's just my reflection that is out of date

 

それって過去のこと、時代遅れよ

 

 

 

 

'Cause it's all in your attitude

 

だって、あなたのやり方次第だから

 

 

 

 

It's all in your point of view

 

すべてはあなたが見る景色次第よ

 

 

 

 

I won't act my age

 

私は年齢を偽ったりしない

 

 

 

 

Just need a little bit of Peter Pan and some imagination

 

ピーターパンの力と少しの想像力で

 

 

 

 

No, I won't act my age

 

私は年齢を偽らないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So, I recommend that you lose your mind

 

だから、私はあなたの考えを捨てることをお勧めするわ

 

 

 

 

It was the only thing that was keeping me behind

 

それはずっと私が内に秘めていたこと

 

 

 

 

They say curb your curiosity

 

彼らは、私の好奇心を広げろって言うの

 

 

 

 

They also say prepare to amend your dreams

 

キミの夢を修正するために準備しろとも言うの

 

 

 

 

But who the fuck are they anyway?

 

でも、あなたたちって何なの?

 

 

 

 

I don't care what they say

 

私は何を言われても気にしないわ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I won't act my age

 

だって、私は年齢を偽ったりしないの

 

 

 

 

Time is just an invention that is made

 

時間は発明家が作り出しただけ

 

 

 

 

No, I won't act my age

 

私は年齢を偽ったりしない

 

 

 

 

It's just my reflection that is out of date

 

ただの過去よ、時代遅れのね

 

 

 

 

'Cause it's all in your attitude

 

だって、あなたのやり方次第だもの

 

 

 

 

It's all in your point of view

 

すべてはあなたが見る景色次第で

 

 

 

 

I won't act my age (c'mon)

 

自分の年齢を偽ったりしないで

 

 

 

 

Just need a little bit of Peter Pan and some imagination

 

ただ、ピーターパンの力と少しの想像力が必要ね

 

 

 

 

No, I won't act my age

 

私は自分の年齢を偽らないわ

 

 

 

 

How old would you be? Yeah

 

あなたは何歳になりたいの?

 

 

 

 

How old would you really be?

 

あなた、ホントは何歳になりたいの?

 

 

 

 

If you didn't know, yeah

 

もし、それを知らなかったら

 

 

 

 

How old you really were?

 

あなたの本当の年齢は?

 

 

 

 

How old would you be? yeah

 

あなたは何歳になりたいの?

 

 

 

 

How old would you really be

 

あなた、ホントは何歳になりたいの?

 

 

 

 

If you didn't know, know

 

もし、それを知らなかったら、知らなかったら

 

 

 

 

How old you really were?

 

本当の年齢は?

 

 

 

 

Hey!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I won't act my age

 

私は年齢を偽ったりしないわ

 

 

 

 

Time is just an invention that is made

 

時間は発明家が作り出しただけ

 

 

 

 

No, I won't act my age

 

だから、私は自分の年齢を偽ったりしないの

 

 

 

 

It's just my reflection that is out of date

 

それって過去のこと、時代遅れよ

 

 

 

 

'Cause it's all in your attitude

 

だって、あなたのやり方次第だから

 

 

 

 

It's all in your point of view

 

すべてはあなたが見る景色次第よ

 

 

 

 

I won't act my age

 

私は年齢を偽ったりしない

 

 

 

 

Just need a little bit of Peter Pan and some imagination

 

ピーターパンの力と少しの想像力で

 

 

 

 

No, I won't act my age

 

私は年齢を偽らないの

 

 

 

 

I won't act my age

 

私は年齢を偽らない

 

 

 

 

Ooh, yeah, ooh

 

 

 

 

 

 

Ooh, yeah, ooh

 

 

 

 

 

 

I won't act my age

 

私は年齢を偽らないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow