カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Take Me Home~ Cash Cash feat Bebe Rexha

 

 

 

 

I'm falling to pieces

粉々に砕けていくの

 

But I need this

でも、私にはこれが必要で

 

Yeah, I need this

そう、これが必要なの

 

You're my fault

あなたは私の欠点

 

My weakness

私の弱点よ

 

When did you turn so cold

あなたがとても冷たくなると

 

You cut me down to the bone

あなたは骨まで切り込んで

 

Now you're dancing

私の魂を踏みつけて

 

All over my soul

ダンスしてる

 

I'm falling to pieces

粉々に砕け散るの

 

To pieces, to pieces

欠片のように

 

 

 

But I still stay cause you're the only thing I know

でも、私はまだここにいるの、あなたが唯一の私の知ることで

 

So won't you take, oh, won't you take me home

だから、私を家に連れてって

 

Take me home, home, home

家に連れて行って

 

Take me home, home, home

家に連れて行って

 

Take me

私を連れて行って

 

Take me

私を連れて行って

 

Take me

私を

 

Take me

私を連れて行って

 

Take me home

私を家に連れて行ってよ

 

 

 

Round in circles

円になってグルグル回るの

 

Here we go

ハイなところから

 

With the lowest lows

どん底まで

 

But no one shakes me like you do

でもあなた以外の人には、こんな風に振り回されないわ

 

My best mistake was you

私の最高の失敗はあなたで

 

You're my sweet affliction

あなたは私を甘く苦しめるの

 

Cause you hurt me right

だって、あなたは真っ直ぐ私を傷つけるから

 

But you do it nice

でも、それもいいって思ってしまうの

 

Round in circles

円になってグルグル回るの

 

Here we go

行きましょう

 

Oh yeah

 

 

 

 

But I still stay cause you're the only thing I know

でも、私はまだここにいるの、あなたが唯一の私の知ることで

 

So won't you take, oh, won't you take me home

だから、私を家に連れてって

 

Take me home, home, home

家に連れて行って

 

Take me home, home, home

家に連れて行って

 

Take me

私を連れて行って

 

Take me

私を連れて行って

 

Take me

私を

 

Take me

私を連れて行って

 

Take me home, home, home

家に連れて行って

 

Take me home, home, home

家に連れて行って

 

Take me

私を連れて行って

 

 

 

Take me, I still stay, oh, won't you take me home

私を連れて行って、私はまだここにいるから

 

Take me home

私を家に連れて行ってよ

 

 

Thank you for watching ♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow