カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Matter~ Akon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nobody wanna see us together

 

誰も俺達のことを認めようとしない

 

 

 

 

But it don't matter no

 

でも、そんなの関係ないよ

 

 

 

 

'Cause I got you babe

 

だって、俺にはキミがいるから

 

 

 

 

'Cause we gonna fight

 

だって、俺達は戦えるからさ

 

 

 

 

Oh yes we gonna fight

 

俺達は戦えるんだ

 

 

 

 

Believe we gonna fight

 

信じろよ、俺達は大丈夫さ

 

 

 

 

We gonna fight

 

俺達は戦える

 

 

 

 

Fight for our right to love yeah

 

俺達の愛のために頑張ろうぜ

 

 

 

 

Nobody wanna see us together

 

誰も俺達が一緒になれないって思ってる

 

 

 

 

But it don't matter no

 

でも、そんなのは関係ない

 

 

 

 

'Cause I got you

 

だって、俺にはキミがいるから

 

 

 

 

 

 

 

Nobody wanna see us together

 

誰も俺達を認めようとしないんだ

 

 

 

 

Nobody thought we'd last forever

 

誰もが俺達は永遠に続かないって思ってる

 

 

 

 

I feel 'em hopin' and prayin'

 

俺には期待と希望があるんだ

 

 

 

 

Things between us don't get better

 

俺達の間の環境は整ってないけど

 

 

 

 

Men steady comin' after you

 

キミは男にモテるし

 

 

 

 

Women steady comin' after me

 

俺は女にモテるんだ

 

 

 

 

Seem like everybody wanna go for self

 

みんな自分自身のためにやりたいことをしてるけど

 

 

 

 

And don't wanna respect boundaries

 

でも、俺達は一線を越える様なことはしたくないんだ

 

 

 

 

Tellin' you all those lies

 

キミに嘘をつくこともある

 

 

 

 

Just to get on your side

 

でも、それはキミを守るために

 

 

 

 

But I must admit there was a couple secrets

 

でも、小さな秘密なら俺達にもあるよな

 

 

 

 

I held inside

 

すべてを見せてはないけど

 

 

 

 

But just know that I tried to always apologize

 

でも、ただいつもそのことについて心で謝ってたんだ

 

 

 

 

And I'ma have you first always, in my heart 

 

今は、俺にとって常にキミのことが一番なんだ

 

 

 

 

To keep you satisfied

 

キミを満足させ続けたいんだ

 

 

 

 

Got every right to wanna leave

 

キミは俺から去る権利がある

 

 

 

 

Got every right to wanna go

 

離れる権利があるんだ

 

 

 

 

Got every right to hit the road

 

新しい道を見つける権利があるんだ

 

 

 

 

And never talk to me no more

 

俺と二度と話さない権利があるんだ

 

 

 

 

You don't even have to call

 

電話する必要もなければ

 

 

 

 

Even check for me at all

 

俺に確認する必要もないんだ

 

 

 

 

Because the way I been actin' lately

 

だって、最近俺がしてることと言えば

 

 

 

 

Has been off the wall

 

突拍子もないことばかりだから

 

 

 

 

Especially towards you

 

特に、キミに関しては

 

 

 

 

Puttin' girls before you

 

キミよりも他の女の子達を優先させて

 

 

 

 

And they watchin' everything I been doin'

 

彼女たちは俺がどんな風にキミを

 

 

 

 

Just to hurt you

 

傷つけて来たのかを見ている

 

 

 

 

Most of it just ain't true

 

そのほとんどが本当のことじゃない

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

Ain't true

 

真実じゃないんだ

 

 

 

 

And they won't show you

 

彼女達はキミには救えない

 

 

 

 

How much of a queen you are to me

 

キミが俺にとってどれだけ女王様みたいに大事か

 

 

 

 

And why I love you baby

 

そして、なぜ俺がキミを愛してるのかを

 

 

 

 

 

 

 

Nobody wanna see us together

 

誰も俺達のことを認めようとしない

 

 

 

 

But it don't matter no

 

でも、そんなの関係ないよ

 

 

 

 

Nobody wanna see us together

 

誰も俺達のことを認めようとしない

 

 

 

 

But it don't matter no

 

でも、そんなの関係ないよ

 

 

 

 

'Cause we gonna fight

 

だって、俺達は戦えるからさ

 

 

 

 

Oh yes we gonna fight

 

俺達は戦えるんだ

 

 

 

 

Believe we gonna fight

 

信じろよ、俺達は大丈夫さ

 

 

 

 

We gonna fight

 

俺達は戦える

 

 

 

 

Fight for our right to love yeah

 

俺達の愛のために頑張ろうぜ

 

 

 

 

Nobody wanna see us together

 

誰も俺達が一緒になれないって思ってる

 

 

 

 

But it don't matter no

 

でも、そんなのは関係ない

 

 

 

 

'Cause I got you

 

だって、俺にはキミがいるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I got you babe

 

だって、俺にはキミがいるから

 

 

 

 

'Cause I got you babe

 

だって、俺にはキミがいるから

 

 

 

 

'Cause I got you babe

 

だって、俺にはキミがいるから

 

 

 

 

'Cause I got you babe

 

俺にはキミがいるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow