カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Chasing Cars~ Snow Patrol

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We'll do it all

 

わかった、やってみよう

 

 

 

 

Everything

 

何もかも

 

 

 

 

On our own

 

2人きりでね

 

 

 

 

We don't need

 

僕達には必要ないんだ

 

 

 

 

Anything

 

何ひとつ

 

 

 

 

Or anymore

 

誰も

 

 

 

 

 

 

 

If I lay here

 

もしも、僕がここで横になったら

 

 

 

 

If I just lay here

 

もしも、僕がただ、ここで静かに横になったら

 

 

 

 

Would you lie with me and just forget the world?

 

キミもそばで横になって、共に世界を忘れてくれるかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't quite know

 

ちっともわからないよ

 

 

 

 

How to say

 

どんな風に言うべきか

 

 

 

 

How I feel

 

どう感じるのか

 

 

 

 

Those three words

 

あの3つのセリフ

 

 

 

 

Are said too much

 

何度も言われ続けてきた

 

 

 

 

They're not enough

 

もう、それだけでは足りないんだ

 

 

 

 

 

 

 

If I lay here

 

もしも、僕がここで横になったら

 

 

 

 

If I just lay here

 

もしも、僕がただ、ここで静かに横になったら

 

 

 

 

Would you lie with me and just forget the world?

 

キミもそばで横になって、共に世界を忘れてくれるかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forget what we're told

 

教わってきたすべてを忘れて

 

 

 

 

Before we get too old

 

歳を取り過ぎる前に

 

 

 

 

Show me a garden that's bursting into life

 

僕の人生に燃えるような庭を見せてくれるだろうか

 

 

 

 

Let's waste time

 

時間を無駄に過ごそう

 

 

 

 

Chasing cars

 

頭の中をぐるぐる回る

 

 

 

 

Around our heads

 

車を追いかけて

 

 

 

 

I need your grace

 

キミの優しさが必要で

 

 

 

 

To remind me

 

何が自分にとって大切なものなのか

 

 

 

 

To find my own

 

僕は決して忘れないよ

 

 

 

 

 

 

 

If I lay here

 

もしも、僕がここで横になったら

 

 

 

 

If I just lay here

 

もしも、僕がただ、ここで静かに横になったら

 

 

 

 

Would you lie with me and just forget the world?

 

キミもそばで横になって、共に世界を忘れてくれるかな?

 

 

 

 

Forget what we're told

 

教わってきたすべてを忘れて

 

 

 

 

Before we get too old

 

歳を取り過ぎる前に

 

 

 

 

Show me a garden that's bursting into life

 

僕の人生に燃えるような庭を見せてくれるだろうか

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All that I am

 

僕のすべてが

 

 

 

 

All that I ever was

 

これまでの僕のすべてが

 

 

 

 

Is here in your perfect eyes, they're all I can see

 

キミの完璧な瞳に映ってるんだ、そしてそれだけが僕の知るすべて

 

 

 

 

I don't know where

 

どこでこうなったのか、僕にはわからないんだ

 

 

 

 

Confused about how as well

 

こんなに複雑になってしまったのか

 

 

 

 

Just know that these things will never change for us at all

 

ただ、僕にわかるのは、世界は僕達の都合に合わせてくれないってことなんだ

 

 

 

 

 

 

 

If I lay here

 

もしも、僕がここで横になったら

 

 

 

 

If I just lay here

 

もしも、僕がただ、ここで静かに横になったら

 

 

 

 

Would you lie with me and just forget the world?

 

キミもそばで横になって、共に世界を忘れてくれるかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow