カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~4 AM~ Will Joseph Cook

 

 

 

If I were a bug

もしも、僕が虫なのなら

 

You'd understand

キミは理解してくれたかも

 

You I would trust

キミは僕が信頼するもので

 

To hold me in your hands

僕の手を握りしめてくれるんだ

 

If I were a stone

もしも、僕が石だったら

 

You'd make me round

キミが僕を丸くしてくれるんだ

 

If you were a lake

もしも、僕が湖だったなら

 

I'd surely drown

僕は絶対に溺れてただろう

 

 

 

Emotion

感情が

 

Rushing like a foreign car

外車みたいに走り抜けて

 

Here I am

僕はここにいる

 

Calling at 4am

朝の4時に電話して

 

You are the sun

キミは太陽なんだ

 

I'm orbiting around

僕はその軌道を描く

 

Just like a moon

ただ、月のように

 

By gravity I'm bound

重力で導かれる

 

Emotion 

感情が

 

Rushing like a foreign car

外車みたいに走り抜けて

 

Here I am

僕はここにいる

 

Calling at 4am

朝の4時に電話して

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow