カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Symphony~ Clean Bandit feat Zara Larsson

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I've been hearing symphonies

 

私はシンフォニーを聴いているの

 

 

 

 

Before all I heard was silence

 

他に何も聞こえなくなるまで

 

 

 

 

A rhapsody for you and me

 

ラプソディーはあなたと私のためで

 

 

 

 

And every melody is timeless

 

メロディーは永遠なの

 

 

 

 

Life was stringing me along

 

人生は私を騙していたの

 

 

 

 

Then you came and you cut me loose

 

あなたはやって来たけど、いなくなったみたい

 

 

 

 

Was solo singing on my own

 

それからは私だけで歌ってたの

 

 

 

 

Now I can't find the key without you

 

あなた無しじゃ、キーが見つけられないの

 

 

 

 

And now your song is on repeat

 

今、あなたの曲が繰り返し流れていて

 

 

 

 

And I'm dancin' on to your heartbeat

 

私はあなたの鼓動に合わせて踊ってる

 

 

 

 

And when you're gone, I feel incomplete

 

あなたがいなくなると私の心は物足りなくなる

 

 

 

 

So if you want the truth

 

だからもし、あなたが真実を望むのなら

 

 

 

 

 

 

 

I just wanna be part of your symphony

 

私はあなたのシンフォニーの一部になりたいの

 

 

 

 

Will you hold me tight and not let go?

 

これからも強く抱きしめて離さないで欲しいの

 

 

 

 

Symphony

 

シンフォニー

 

 

 

 

Like a love song on the radio

 

ラジオから流れるラブソングみたいに

 

 

 

 

Will you hold me tight and not let go?

 

強く抱きしめて離さないで欲しいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm sorry if it's all too much

 

迷惑だったら謝るわ

 

 

 

 

Every day you're here, I'm healing

 

あなたが毎日ここにいると癒されるの

 

 

 

 

And I was runnin' out of luck

 

私は運を使い果たしたみたい

 

 

 

 

I never though I'd find this feeling

 

二度とこの気持ちは見つけられないと思うの

 

 

 

 

'Cause I've been hearing symphonies

 

だって、今までシンフォニーを聴いてきたから

 

 

 

 

Before all I heard was silence

 

他に何も聞こえなくなるまでね

 

 

 

 

A rhapsody for you and me

 

ラプソディーはあなたと私のためで

 

 

 

 

(A rhapsody for you and me)

 

ラプソディーはあなたと私のため

 

 

 

 

And every melody is timeless

 

メロディーはすべて永遠なの

 

 

 

 

And now your song is on repeat

 

今、あなたの曲が繰り返し流れていて

 

 

 

 

And I'm dancin' on to your heartbeat

 

私はあなたの鼓動に合わせて踊ってる

 

 

 

 

And when you're gone, I feel incomplete

 

あなたがいなくなると、私の心は物足りなくなる

 

 

 

 

So if you want the truth

 

だからもし、あなたが真実を望むのなら

 

 

 

 

 

 

 

I just wanna be part of your symphony

 

私はあなたのシンフォニーの一部になりたいの

 

 

 

 

Will you hold me tight and not let go?

 

これからも強く抱きしめて離さないで欲しいの

 

 

 

 

Symphony

 

シンフォニー

 

 

 

 

Like a love song on the radio

 

ラジオから流れるラブソングみたいに

 

 

 

 

Will you hold me tight and not let go?

 

強く抱きしめて離さないで欲しいの

 

 

 

 

 

And now your song is on repeat

 

今、あなたの曲が繰り返し流れていて

 

 

 

 

And I'm dancin' on to your heartbeat

 

私はあなたの鼓動に合わせて踊ってる

 

 

 

 

And when you're gone, I feel incomplete

 

あなたがいなくなると、私の心は物足りなくなる

 

 

 

 

So if you want the truth

 

だからもし、あなたが真実を望むのなら

 

 

 

 

I just wanna be part of your symphony

 

私はあなたのシンフォニーの一部になりたいの

 

 

 

 

Will you hold me tight and not let go?

 

これからも強く抱きしめて離さないで欲しいの

 

 

 

 

Symphony

 

シンフォニー

 

 

 

 

Like a love song on the radio

 

ラジオから流れるラブソングみたいに

 

 

 

 

Symphony 

 

シンフォニー

 

 

 

 

Will you hold me tight and not let go?

 

強く抱きしめて離さないで欲しいの

 

 

 

 

Symphony

 

シンフォニー

 

 

 

 

Like a love song on the radio

 

ラジオから流れるラブソングのように

 

 

 

 

Will you hold me tight and not let go?

 

強く抱きしめて、離さないで欲しいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow