カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hold Me~ R3hab

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

You hold me

 

私を捕まえてる人は

 

 

I don't know who you are

 

私も誰だか分からないけど

 

 

You say I know you like I know myself

 

あなたは私がそれを望んでるって、自分を知ってるって言うわ

 

 

It's all perception

 

すべてを感じるの

 

 

Maybe I could love you like nobody else?

 

多分、今までにないくらいあなたを愛せるかも

 

 

Let's see how far

 

どれくらい遠いのか見てみましょう

 

 

We can take this without breaking hearts

 

傷付かずに手に入れたいの

 

 

 

 

 

 

 

See what we're made of

 

私達がどうなってるのか見て

 

 

So what are we afraid of?

 

何に怯えてるの?

 

 

We pretend we're not falling

 

大丈夫そうに振舞ってるけど

 

 

But you can't keep your hands off of me

 

でも、私から手を離せないんでしょ?

 

 

You caught me without warning

 

いきなり私を捕まえて

 

 

You hold me, you hold me

 

離さないで

 

 

Close enough to see right through me

 

私を通じて見える光を見るために近づいて

 

 

I can't take my eyes off of you

 

私はあなたから目が離せないの

 

 

You caught me without warning

 

いきなり捕まえられて

 

 

You hold me, you hold me

 

あなたを私を離さない

 

 

You hold me

 

離さないわ

 

 

 

 

Wanna be where you are

 

あなたになりたいの

 

 

I'm drowning in my thoughts, I'm losing sleep

 

考え過ぎて眠れない

 

 

It's just perception

 

ただ、感じるの

 

 

But I wish that you were lying next to me

 

でも、あなたが私の隣で眠ってればいいのにって思う

 

 

I wait for your call

 

あなたの連絡を待ってるのよ

 

 

Wanna round my face, we learn to crawl

 

輪郭を縁取って、私達は泳ぎ方を学ぶの

 

 

 

 

 

 

 

See what we're made of

 

私達がどうなってるのか見て

 

 

So what are we afraid of?

 

何に怯えてるの?

 

 

We pretend we're not falling

 

大丈夫そうに振舞ってるけど

 

 

But you can't keep your hands off of me

 

でも、私から手を離せないんでしょ?

 

 

You caught me without warning

 

いきなり私を捕まえて

 

 

You hold me, you hold me

 

離さないで

 

 

Close enough to see right through me

 

私を通じて見える光を見るために近づいて

 

 

I can't take my eyes off of you

 

私はあなたから目が離せないの

 

 

You caught me without warning

 

いきなり捕まえられて

 

 

You hold me, you hold me

 

あなたを私を離さない

 

 

You hold me

 

離さないわ

 

 

You hold me

 

あなたは私を離さないわ

 

 

You hold me

 

離さないわ

 

 

You hold me

 

あなたは私を離さないの

 


 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow