カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~LA la la~ Sam Smith feat Naughty Boy

 

バイリンガル女優 河北麻友子さんもオススメ!』『購入者満足度96.1%』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hush, don't speak

 

シッ、喋らないで

 

 

 

 

When you spit your venom, keep it shut

 

怒りがこみ上げてきたら、口を閉じるんだ

 

 

 

 

I hate it when you hiss and preach

 

お前が新しい救世主になって

 

 

 

 

About your new messiah

 

説教垂れるのが大っ嫌いなんだ

 

 

 

 

'Cause your theories catch fire

 

だって、お前はいつも「正しい」からな

 

 

 

 

I can't find those silver linings

 

僕にはその「希望」が見えないんだ

 

 

 

 

I don't mean to judge

 

僕はその良し悪しを判断する気もないけど

 

 

 

 

But when you read your speech, It's tiring

 

ただ、お前が雄弁する姿にはもうウンザリなんだ

 

 

 

 

Enough is enough

 

まっぴら御免さ

 

 

 

 

I'm covering my ears like a kid

 

僕は子供みたいに耳を塞いで

 

 

 

 

When your words mean nothing, I go la la la

 

お前が戯言をいう時に叫ぶんだ、ラララってね

 

 

 

 

I'm turning on the volume when you speak

 

もし、話し続ければ僕はもっと大きく叫ぶさ

 

 

 

 

Cause if my heart can't stop it

 

だって、僕の心は止められないからさ

 

 

 

 

I find a way to block it, I go

 

お前を締め出す術を見つけたよ

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

I find a way to block it, I go

 

もう、ウンザリだから僕は叫ぶんだ

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

Yes, our love is running out of time

 

そうさ、僕らの愛はもう時間切れだよ

 

 

 

 

I won't count the hours, rather be a coward

 

待ち遠しいどころか、むしろその日が来るのは怖いけど

 

 

 

 

When our words collide

 

でも、僕らが言い争いになった時は

 

 

 

 

I'm gonna drown you out before I lose my mind

 

どうかしちゃう前に、お前の声をかき消すつもりだ

 

 

 

 

 

 

 

I can't find those silver linings

 

俺にはその「希望」とやらが見えないんだ

 

 

 

 

I don't mean to judge

 

良し悪しを判断する気もないけど

 

 

 

 

But when you read your speech, It's tiring

 

ただ、お前が雄弁する姿はウンザリなんだ

 

 

 

 

Enough is enough

 

まっぴら御免さ

 

 

 

 

 

 

 

I'm covering my ears like a kid

 

僕は子供みたいに耳を塞いで

 

 

 

 

When your words mean nothing, I go la la la

 

お前が戯言をいう時に叫ぶんだ、ラララって

 

 

 

 

I'm turning on the volume when you speak

 

もし、話し続ければ僕はもっと大きく叫ぶよ

 

 

 

 

Cause if my heart can't stop it

 

だって、僕の心は止められない

 

 

 

 

I find a way to block it, I go

 

お前を締め出す術を見つけたよ

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

I find a way to block it, I go

 

もう、ウンザリだから、僕は叫ぶんだ

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

I find a way to block it, I go

 

もう、ウンザリだから僕は叫ぶんだ

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

I'm covering my ears like a kid

 

僕は子供みたいに耳を塞いで

 

 

 

 

When your words mean nothing, I go la la la

 

お前が戯言をいう前に叫ぶんだ、ラララって

 

 

 

 

I'm turning on the volume when you speak

 

もし、話し続ければ僕はもっと大きく叫ぶよ

 

 

 

 

Cause if my heart can't stop it

 

だって、僕の心は止められない

 

 

 

 

I find a way to block it, I go

 

お前を締め出す術を見つけたよ

 

 

 

 

I'm covering my ears like a kid

 

僕は子供みたいに耳を塞いで

 

 

 

 

When your words mean nothing, I go la la la

 

お前が戯言をいう時に叫ぶんだ、ラララって

 

 

 

 

I'm turning on the volume when you speak

 

もし、話し続ければ、僕はもっと大きく叫ぶよ

 

 

 

 

Cause if my heart can't stop it

 

だって、僕の心は止められないから

 

 

 

 

I find a way to block it, I go

 

お前を締め出す術を見つけたよ

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

La la la-la la la la la la la-la

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow