カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Still Recall~ Slushii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I still recall how it felt before

 

僕は未だにその想い出をどんな風に感じてたか、思い出すんだ

 

 

 

 

I remember it all so vividly like the eye of the storm

 

まるで台風の目みたいに鮮やかにはっきり覚えてる

 

 

 

 

I feel it in the air, I feel it in my bones

 

僕は空で、体の隅々までしっかり感じるんだ

 

 

 

 

In this dream, I see you clearly now where we once stood

 

夢の中で、僕はかつての僕達が居た場所を思い出すんだ

 

 

 

 

We are beyond the road, falling in the sky

 

僕達は道を乗り越えて、空に落ちるんだ

 

 

 

 

I can feel it all, I can feel it all

 

僕はいい気分なんだ、すべてを感じてる

 

 

 

 

We are beyond the road, felling in the sky

 

僕達は道を乗り越えて、空に落ちるんだ

 

 

 

 

I can feel it all, I can feel it all, I can feel it all

 

僕はいい気分なんだ、すべてを感じてる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I still recall how it felt before

 

僕は未だにその想い出をどんな風に感じてたか、思い出すんだ

 

 

 

 

I remember it all so vividly like the eye of the storm

 

まるで台風の目みたいに鮮やかにはっきり覚えてる

 

 

 

 

I feel it in the air, I feel it in my bones

 

僕は空で、体の隅々までしっかり感じるんだ

 

 

 

 

In this dream, I see you clearly now where we once stood

 

夢の中で、僕はかつての僕達が居た場所を思い出すんだ

 

 

 

 

We are beyond the road, falling in the sky

 

僕達は道を乗り越えて、空に落ちるんだ

 

 

 

 

I can feel it all, I can feel it all

 

僕はいい気分なんだ、すべてを感じてる

 

 

 

 

We are beyond the road, felling in the sky

 

僕達は道を乗り越えて、空に落ちるんだ

 

 

 

 

I can feel it all, I can feel it all, I can feel it all

 

僕はいい気分なんだ、すべてを感じてるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow