カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Bad Liar~ Selena Gomez

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

I was walking down the street the other day

 

この間、ストリートを歩いてたの

 

 

Tryna distract myself

 

気を紛らわそうとして

 

 

But then I see your face

 

そうしたら、あなたの顔が見えたの

 

 

Oh wait, that's someone else

 

待って、違う人だった

 

 

Oh oh, tryna play it coy

 

私は気づかないふりをして

 

 

Tryna make it disappear

 

気持ちを隠そうとしてる

 

 

But just like the battle of Troy

 

でも、ただのトロイ戦争のように

 

 

There's nothing subtle here

 

繊細な気持ちじゃないわ

 

 

In my room there's a king size space

 

私の部屋には、キングサイズのベットがあって

 

 

Bigger than it used to be

 

前よりも大きくしたの

 

 

If you want you can rent that place

 

もしも、あなたが使うのなら使ってみて

 

 

Call me an amenity

 

楽しみが欲しくなったら呼んでね

 

 

Even if it's in my dreams

 

私の夢の中でもいいから

 

 

Ooooh you're taking up a fraction of my mind

 

あなたは私の心の中の欠片を集めていくの

 

 

Oooh every time I watch you serpentine

 

あなたが通り過ぎるのを見るたび

 

 

 

 

 

 

 

Oh I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

私をどうにかしてよ

 

 

Oh I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

私を

 

 

Not to think about you

 

あなたのことを考えないようにしてるの

 

 

No, no, no, no, not to think about you

 

あなたのことを

 

 

No, no, no, no, I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

どうにかしてよ

 

 

Oh I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

私を

 

 

Not to give in to you

 

あなたに引き込まれないようにしてるの

 

 

No, no ,no , no not to give in to you

 

あなたに...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

With my feelings on fire

 

私の気持ちは燃え上がってるの

 

 

Guess I'm a bad liar

 

私は嘘が下手で

 

 

I see how your attention builds

 

あなたが何に興味があるのか知ってる

 

 

It's like looking in a mirror

 

それは鏡を見てるみたいで

 

 

Your touch like a happy pill

 

あなたに触られるだけで幸せになるの

 

 

But still all we do is fear

 

でも、私達は恐れてるの

 

 

What could possibly happen next?

 

次に何が起きるって言うのかしら?

 

 

Can we focus on the love?

 

私達って愛に集中できる?

 

 

Paint my kiss across your chest

 

あなたの胸にキスマークを付けたい

 

 

If you're the art, I'll be the brush

 

もしも、あなたが芸術作品なら私はブラシになるわ

 

 

Ooooh you're taking up a fraction of my mind

 

あなたは私の心の中の欠片を集めていくの

 

 

Oooh every time I watch you serpentine

 

あなたが通り過ぎるのを見るたび

 

 

 

 

 

 

 

Oh I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

私をどうにかしてよ

 

 

Oh I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

私を

 

 

Not to think about you (not to think about you)

 

あなたのことを考えないようにしてるの

 

 

No, no, no, no, not to think about you (not to think about you)

 

あなたのことを

 

 

No, no, no, no, I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

どうにかしてよ

 

 

Oh I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

私を

 

 

Not to give in to you (give in to you)

 

あなたに引き込まれないようにしてるの

 

 

No, no ,no , no not to give in to you (give in to you)

 

あなたに...

 

 

With my feelings on fire

 

私の気持ちは燃え上がってるの

 

 

Guess I'm a bad liar

 

私は嘘が下手で

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And oh baby let's make

 

ベイビー、作るのよ

 

 

Reality, actually, a reality

 

現実を

 

 

Oh baby let's make

 

ねえ、ベイビー

 

 

Reality, actually, a reality

 

実現しましょう

 

 

 

 

 

 

 

Oh I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

私をどうにかしてよ

 

 

Oh I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

私を

 

 

Not to think about you

 

あなたのことを考えないようにしてるの

 

 

No, no, no, no, not to think about you

 

あなたのことを

 

 

No, no, no, no, I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

どうにかしてよ

 

 

Oh I'm tryin', I'm tryin', I'm tryin', I'm truin', I'm tryin'

 

私を

 

 

Not to give in to you

 

あなたに引き込まれないようにしてるの

 

 

No, no ,no , no not to give in to you

 

あなたに...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow