カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Numb~ Linkin Park

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I'm tired of being what you want me to be

 

キミが望む僕で居続けるのに、僕はウンザリしてるんだ

 

 

Feeling so faithless, lost under the surface

 

不信感から抜け出すことが出来ないんだよ

 

 

Don't know what you're expecting of me

 

キミが僕に何を求めてるのかなんて知らないよ

 

 

Put under the pressure of walking in your shoes

 

キミのように生きるプレッシャーに押しつぶされそうなんだ

 

 

Caught in the undertow, just caught in the undertow

 

逆流に乗るんだ、引き潮に乗ればいい

 

 

Every step that I take is another mistake to you

 

僕が踏み出す一歩はいつでも、キミにとって過ちなんだよ

 

 

Caught in the undertow, just caught in the undertow

 

逆流に乗るんだ、引き潮に乗ればいいよ

 

 

 

 

 

 

 

I've become so numb, I can't feel you there

 

もう何も感じないよ、キミがそこに居ても何も感じない

 

 

Become so tired, so much more aware

 

ウンザリしてきたよ、もうどうでもいいんだ

 

 

I'm becoming this, all I want to do

 

僕は僕のやりたいようにするよ

 

 

Is be more like me and he less like you

 

これからはもっと僕らしく、キミとは違う人間になるよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Can't you see that you're smothering me?

 

キミは息苦しくなるのを感じないの?

 

 

Holding too tightly, afraid to lose control?

 

しがみついて、自由に出来なくなるのを恐れてるんだろ?

 

 

'Cause everything that you through I would be

 

だって、キミが考えてた僕の姿はすべて

 

 

Has fallen apart, right in front of you

 

バラバラに崩れてしまったから、キミの目の前で

 

 

Every step that I take is another mistake to you

 

僕が踏み出す一歩はいつでも、キミにとって過ちなんだ

 

 

Caught in the undertow, just caught in the undertow

 

逆流に乗るんだ、引き潮に乗ればいいよ

 

 

And every second I waste is more than I can take

 

無駄にするよりも、得るものの方が大きいんだ

 

 

 

 

 

 

 

I've become so numb, I can't feel you there

 

もう何も感じないよ、キミがそこに居ても何も感じない

 

 

Become so tired, so much more aware

 

ウンザリしてきたよ、もうどうでもいいんだ

 

 

I'm becoming this, all I want to do

 

僕は僕のやりたいようにするよ

 

 

Is be more like me and he less like you

 

これからはもっと僕らしく、キミとは違う人間になるよ

 

 

 

 

 

┏ ★緊急告知★ ━━━━━━━━━━┓ ┃ SSD VPSが1円になりました!   ┃ ┃https://px.a8.net/svt/ejp?a8mat=2ZCV3J+941V3M+50+4YMOMR               ┃ ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And I know, I may end up falling, too

 

分かってるんだ、失敗することになることも

 

 

But I know, you were just like me

 

でも、僕には分かるんだ、キミも僕と同じで

 

 

With someone disappointed in you

 

キミにガッカリした誰かみたいにね

 

 

 

 

 

 

 

I've become so numb, I can't feel you there

 

もう何も感じないよ、キミがそこに居ても何も感じない

 

 

Become so tired, so much more aware

 

ウンザリしてきたよ、もうどうでもいいんだ

 

 

I'm becoming this, all I want to do

 

僕は僕のやりたいようにするよ

 

 

Is be more like me and he less like you

 

これからはもっと僕らしく、キミとは違う人間になるよ

 

 

 

 

 

 

 

I've become so numb, I can't feel you there

 

もう何も感じないよ、キミがそこに居ても何も感じない

 

 

I'm tried of being what you want me to do

 

キミが望む僕で居続けるのに、ウンザリしてるんだよ

 

 

I've become so numb, I can't feel you there

 

もう何も感じないよ、キミがそこに居ても何も感じない

 

 

I'm tried of being what you want me to do

 

キミが望む僕で居続けるのに、ウンザリしてるんだよ


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow