カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I'm In Love~ Ne-Yo

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

No tears, no tears no more, I'm done crying' now

 

泣かなくていいんだ、これ以上ね、泣くのは終わったんだよ

 

 

No pain no pain, said I found another way

 

痛みを感じることもない、違う道を見つけたんだ

 

 

No games, not like before, now up here on this cloud

 

ゲームなんてないんだ、前とは違うよ、今は雲の上まで辿り着いたからさ

 

 

No time for yesterday

 

昨日に費やす時間なんてないんだ

 

 

Let me explain

 

説明させてよ

 

 

 

 

 

 

 

I got a new woman, lovin' me in every way that she can

 

彼女が出来る全ての方法で僕の事を愛してくれるんだ、新しい女性を手に入れた

 

 

All she wanna be is part of my plan

 

彼女したい事は、僕の考えてる事全てになる事

 

 

Safe to say that I'm in a better way, a better way hey

 

僕は良い方向へ向かって言えるんだ

 

 

Got a new woman loves to walk around just holding' my hand

 

僕の手をただ、握って歩くのが好きな新しい女性を手に入れたんだ

 

 

Cupid must have found us lovin' like that 

 

キューピットが僕達の愛を見つけたんだよ

 

 

Lovin' this woman

 

僕はこの愛しい女性が好きなんだ

 

 

 

Does anybody understand

 

誰か、理解出来るかな?

 

 

That I'm in love (love love)

 

僕が恋をしてる事を

 

 

And I think found the real thing (real love)

 

そして僕は真実を見つけたんだと思うんだ、真実の愛をね

 

 

Gotta love to make your heart say (love love)

 

愛は君の心に言わせる

 

 

You got me singin' lalalalala

 

キミは僕に歌わせる

 

 

That I'm in love (love love)

 

僕は愛してるって

 

 

No stress, no fuss, no fight when I'm in her arms

 

ストレスもない、イライラもない、彼女の腕の中に居ると

 

 

No time no day no night (no nothin' better no)

 

夜と昼の時間の感覚もなくなる、これより良いものがなくなってしまう

 

 

So much more than Okay, life is made of this

 

「Ok」以上のもので人生が出来上がるんだ

 

 

No her, no me, no way

 

彼女も僕もいなければ、何もなくなってしまうよ

 

 

Let me explain

 

だから、説明させて

 

 

 

 

 

 

 

I got a new woman, lovin' me in every way that she can

 

彼女が出来る全ての方法で僕の事を愛してくれるんだ、新しい女性を手に入れた

 

 

All she wanna be is part of my plan

 

彼女したい事は、僕の考えてる事全てになる事

 

 

Safe to say that I'm in a better way, a better way hey

 

僕は良い方向へ向かって言えるんだ

 

 

Got a new woman loves to walk around just holding' my hand

 

僕の手をただ、握って歩くのが好きな新しい女性を手に入れたんだ

 

 

Cupid must have found us lovin' like that 

 

キューピットが僕達の愛を見つけたんだよ

 

 

Lovin' this woman

 

僕はこの愛しい女性が好きなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Does anybody understand

 

誰か、理解出来るかな?

 

 

That I'm in love (love love)

 

僕が恋をしてる事を

 

 

And I think found the real thing (real love)

 

そして僕は真実を見つけたんだと思うんだ、真実の愛をね

 

 

Gotta love to make your heart say (love love)

 

愛は君の心に言わせる

 

 

You got me singin' lalalalala

 

キミは僕に歌わせる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I want the whole damn world to know

 

僕は世界に知っていて欲しいんだ

 

 

Show is love when grow

 

成長した時に愛が現れるって事

 

 

Carry the message, far as it can go

 

メッセージを遠くに届けて

 

 

Man I'm in love

 

僕は恋をしてるんだよ

 

 

Sometime my way is close

 

いつか、僕の道が近付いて来るよ

 

 

There's nothin' that I can't hold back this feeling

 

この気持ちを抑えたままにすることに意味はないんだ

 

 

True lovin' is were dealing' baby

 

僕達の愛は真実の愛だからね

 

 

I-I-I-I'm in love, I-I-I-I'm in love

 

僕は、恋をしてるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Does anybody understand

 

誰か、理解出来るかな?

 

 

That I'm in love (love love)

 

僕が恋をしてる事を

 

 

And I think found the real thing (real love)

 

そして僕は真実を見つけたんだと思うんだ、真実の愛をね

 

 

Gotta love to make your heart say (love love)

 

愛は君の心に言わせる

 

 

You got me singin' lalalalala

 

キミは僕に歌わせる

 

 

That I'm in love (love love)

 

僕は愛してるって

 

 

 

 

 

 

 

And I think found the real thing (real love)

 

そして僕は真実を見つけたんだと思うんだ、真実の愛をね

 

 

Gotta love to make your heart say (love love)

 

愛は君の心に言わせるんだよ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow