カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Keep Me Coming~ Superfruit

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

You know I wanna stay the night

 

キミは私が夜を過ごしたいって知ってるでしょ?

 

 

You got me on the floor confessing

 

私が床の上で白状してることもわかるでしょ?

 

 

Lead me on and you change your mind, oh

 

私を導いて私の心を入れ替えて欲しいの

 

 

You keep me second guessing

 

キミは後になって、私を攻め続けるから

 

 

 

 

 

 

 

You tear me into pieces

 

キミは私を引き裂く

 

 

That's alright

 

でも、私は大丈夫

 

 

You torture and you tease me

 

キミは私に酷いことをしたり、からかったりする

 

 

That's alright

 

でも、大丈夫

 

 

I'm running out of reasons

 

理由なんか、なくなったんだ

 

 

That's alright

 

私は大丈夫

 

 

Cause you take it away, take it away

 

だって、キミがそれを取り除いたからね

 

 

And I want it back

 

私はそれを取り戻したいの

 

 

You keep me coming

 

キミは私をここに来させる

 

 

Keep me coming back for more

 

もっと、私を戻って来させる

 

 

Keep me coming

 

ここに来させる

 

 

Keep me coming back for more

 

もっともっと、私を求める

 

 

I know you know I want it

 

私が欲しいものは、キミが知ってる

 

 

You keep me coming

 

キミは私をここに呼ぶ

 

 

Keep me coming back for more

 

もっと、って私をここに呼ぶ

 

 

You keep me coming

 

キミは私をここに呼ぶ

 

 

You keep me coming back for more

 

もっと、って私をここに呼ぶ

 

 

Keep me coming

 

私を

 

 

Keep me coming back for more

 

私を呼び戻すの

 

 

I know you know I want it

 

私が欲しいものはキミが知ってるもの

 

 

You keep me coming

 

キミは私を呼び戻すの

 

 

Keep me coming back for more

 

もっともっと、って私を呼び戻す

 

 

Keep me coming, keep me coming back

 

私を呼び戻す

 

 

 

Call me up and I'll be there in five

 

私を呼んで、5分でここに来るから

 

 

You got me at your door confessing

 

あなたは私がドアの前で白状してるの知ってるよね?

 

 

No, I can't be all alone tonight

 

いいえ、今夜は独りぼっちで過ごさないわ

 

 

Oh, you keep me second guessing

 

そう、あなたは後になって私を攻めるから

 

 

 

 

 

 

 

You tear me into pieces

 

キミは私を引き裂く

 

 

That's alright

 

でも、私は大丈夫

 

 

You torture and you tease me

 

キミは私に酷いことをしたり、からかったりする

 

 

That's alright

 

でも、大丈夫

 

 

I'm running out of reasons

 

理由なんか、なくなったんだ

 

 

That's alright

 

私は大丈夫

 

 

Cause you take it away, take it away

 

だって、キミがそれを取り除いたからね

 

 

And I want it back

 

私はそれを取り戻したいの

 

 

You keep me coming

 

キミは私をここに来させる

 

 

Keep me coming back for more

 

もっと、私を戻って来させる

 

 

Keep me coming

 

ここに来させる

 

 

Keep me coming back for more

 

もっともっと、私を求める

 

 

I know you know I want it

 

私が欲しいものは、キミが知ってる

 

 

You keep me coming

 

キミは私をここに呼ぶ

 

 

Keep me coming back for more

 

もっと、って私をここに呼ぶ

 

 

You keep me coming

 

キミは私をここに呼ぶ

 

 

You keep me coming back for more

 

もっと、って私をここに呼ぶ

 

 

Keep me coming

 

私を

 

 

Keep me coming back for more

 

私を呼び戻すの

 

 

I know you know I want it

 

私が欲しいものはキミが知ってるもの

 

 

You keep me coming

 

キミは私を呼び戻すの

 

 

Keep me coming back for more

 

もっともっと、って私を呼び戻す

 

 

Keep me coming

 

私を

 

 

Keep me coming back for more

 

私を呼び戻すの

 

 

Keep me coming

 

私を

 

 

Keep me coming back for more

 

私を呼び戻すの

 

 

Keep me coming

 

私を

 

 

Keep me coming back for more

 

私を呼び戻すの

 

 

Keep me coming

 

私を

 

 

Keep me coming back

 

私を呼び戻すのよ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow