カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You~ CKay

 

 

 

It's yours

キミのもの

 

Take it like it's yours

キミの物みたいに受け取って

 

But we won't take pictures

でも、僕達の写真は撮らないから

 

Don't let nobody see us

僕達の姿を誰にも見せないで

 

'Cause tonight of all nights

だって、今夜は最高の夜なんだ

 

I see your brakelight

キミのブレーキライトが見えるよ

 

You skrr into my life

キミは僕の人生に急停止したんだ

 

Life

僕の人生に

 

 

 

Let me put it down on you

キミを抱きしめたいんだよ

 

If you don't understand, let me break it down for you

もしもわからないなら、わかりやすくしてあげる

 

Baby, I'm in love with you

ベイビー、僕はキミに恋をしてるんだ

 

Baby, I'm in love with you

ベイビー、キミに

 

Baby

ベイビー

 

Oh, fuck you like I miss you, fuck you like I need you

ずっと恋しかったように愛すから、本当に必要だって感じさせてくれるように

 

Like I'll never see you again

もう二度とキミに会わないかのように

 

I want to hear the sound when I put it down on you

キミを横にした時の、その音を聞きたいんだ

 

 

 

I love you, I knew this from the first day I saw you

愛してるよ、キミを見たその日からそう思ってた

 

You tell me you love me and you 

でもキミは愛してると嫌いを同時に言ったんだ

 

See me see trouble

トラブルになる僕の未来を見ながら

 

See I'm crazy, you know this, but you self you chose this

僕はイカれてるんだ、知ってる?でもそれはキミが選んだんだ

 

You dey give me close marking, make I no lose, make I no miss

キミが僕の近くに来たから、失わないように間違えないようにしたんだ

 

 

 

Let me put it down on you

キミを抱きしめたいんだよ

 

If you don't understand, let me break it down for you

もしもわからないなら、わかりやすくしてあげる

 

Baby, I'm in love with you

ベイビー、僕はキミに恋をしてるんだ

 

Baby, I'm in love with you

ベイビー、キミに

 

Baby

ベイビー

 

Oh, fuck you like I miss you, fuck you like I need you

ずっと恋しかったように愛すから、本当に必要だって感じさせてくれるように

 

Like I'll never see you again

もう二度とキミに会わないかのように

 

I want to hear the sound when I put it down on you

キミを横にした時の、その音を聞きたいんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow