カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Chasing Pavements~ Adele

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I've made up my mind

 

決めたの

 

 

Don't need to think it over

 

もう迷わないって

 

 

If I'm wrong I am right

 

もしも私が間違ってても、正しくても

 

 

Don't need to look no further

 

先を見る必要なんかない

 

 

This ain't lust

 

この気持ちは欲望じゃなくて

 

 

I know this is love

 

愛だって分かるから

 

 

But

 

でも

 

 

If I tell the world

 

もしも世界に向けて宣言しても

 

 

I'll never say enough

 

十分じゃないの

 

 

'Cause if was not said to you

 

だって、それはあなたに言ったことにならないから

 

 

And that's exactly what I need to do

 

そして、それが私の求めてることなの

 

 

If I end up with you

 

もしも、これであなたと終わりになるのなら

 

 

 

 

 

 

 

Should I give up

 

私はもう諦めるべきなの?

 

 

Or should I just keep chasing pavements

 

それかこのまま進めばいい?

 

 

Even if it leads nowhere?

 

もしもこの先に何もなかったとしても

 

 

Or would it be a waste

 

それともこんなことしても無駄かな?

 

 

Even if I knew my place

 

自分の居場所に気づいてても

 

 

Should I leave it there?

 

そこから立ち去るべきなの?

 

 

Should I give up

 

諦めるべきかな?

 

 

Or should I just keep chasing pavements

 

それともこのまま進めばいい?

 

 

Even if it leads nowhere?

 

この道が続かなかったとしても?

 

 

 

 

I build myself up

 

私は成長し続けるの

 

 

And fly around in circles

 

同じようなことを繰り返して

 

 

Waiting as my heart drops

 

心が落ち着くのを待ってた

 

 

And my back begins to tingle

 

そして、背中が疼き始めて

 

 

Finally could this be it?

 

最終的に、これがそのしるしなの?

 

 

 

 

 

 

 

Should I give up

 

私はもう諦めるべきなの?

 

 

Or should I just keep chasing pavements

 

それかこのまま進めばいい?

 

 

Even if it leads nowhere?

 

もしもこの先に何もなかったとしても

 

 

Or would it be a waste

 

それともこんなことしても無駄かな?

 

 

Even if I knew my place

 

自分の居場所に気づいてても

 

 

Should I leave it there?

 

そこから立ち去るべきなの?

 

 

Should I give up

 

諦めるべきかな?

 

 

Or should I just keep chasing pavements

 

それともこのまま進めばいい?

 

 

Even if it leads nowhere?

 

この道が続かなかったとしても?

 

 

 

 

 

 

 

Should I give up

 

私はもう諦めるべきなの?

 

 

Or should I just keep chasing pavements

 

それかこのまま進めばいい?

 

 

Even if it leads nowhere?

 

もしもこの先に何もなかったとしても

 

 

Or would it be a waste

 

それともこんなことしても無駄かな?

 

 

Even if I knew my place

 

自分の居場所に気づいてても

 

 

Should I leave it there?

 

そこから立ち去るべきなの?

 

 

Should I give up

 

諦めるべきかな?

 

 

Or should I just keep chasing pavements

 

それともこのまま進めばいい?

 

 

Even if it leads nowhere?

 

この道が続かなかったとしても?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh oh

 

 

 

 

Should I give up

 

私はもう諦めるべきなの?

 

 

Or should I just keep chasing pavements

 

それかこのまま進めばいい?

 

 

Even if it leads nowhere?

 

もしもこの先に何もなかったとしても

 

 

Or would it be a waste

 

それともこんなことしても無駄かな?

 

 

Even if I knew my place

 

自分の居場所に気づいてても

 

 

Should I leave it there?

 

そこから立ち去るべきなの?

 

 

Should I give up

 

諦めるべきかな?

 

 

Or should I just keep chasing pavements

 

それともこのまま進めばいい?

 

 

Even if it leads nowhere?

 

この道が続かなかったとしても?

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow