カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Remind Me To Forget~ Kygo feat Miguel

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

It never fades away, it's staying

 

消えることはないよ、止まり続けるものなんだ

 

 

Your kiss like broken glass on my skin

 

キミのキスは、割れたガラスのように僕の肌に刺さったんだ

 

 

And all the greatest loves end in violence

 

偉大な愛も暴力で終わってしまう

 

 

It's tearing up my voice, left in silence

 

僕の声を裂いて静寂だけが残るんだ

 

 

Baby, it hit so hard, holding on to my chest

 

ベイビー、キミが僕を抱きしめてくれたのは強烈だったよ

 

 

Maybe you left your mark, reminding me to forget

 

多分、それはキミが残した印で、忘れたのを思い出したんだ

 

 

It doesn't matter where you are, you can keep my regret

 

キミがどこにいるかはどうでもいいんだ、後悔だけが残るよ

 

 

Cause baby, I got these scars, reminding me to forget

 

だって、僕が受けた傷が忘れていたのを思い出させるんだ

 

 

Reminding me, I got these scars, get your love

 

思い出したんだ、この傷がキミの愛されてた証なんだ

 

 

Keep reminding me, ooh, to forget your love

 

思い出す、キミの愛されてたのを忘れすために

 

 

 

 

 

 

 

You left your mark (my heart)

 

キミが僕の心に残した印は

 

 

You left your mark, reminding me to forget

 

キミが残した印を忘れてたのを思い出したんだ

 

 

You left your mark (my heart)

 

キミが僕の心に残した印は

 

 

You left your mark (understand)

 

キミが僕の心に残した印を(わかってるよ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

There's no room in war for feelings

 

感情のために争うことはないんだ

 

 

Hurt me to the core, still healing

 

芯は傷ついて、まだ癒してるんだ

 

 

And I know you're no good for me

 

キミは僕のためにならない

 

 

So I try to forget the memories

 

だから、忘れるよ

 

 

 

 

 

 

 

Baby, it hit so hard, holding on to my chest

 

ベイビー、キミが僕を抱きしめてくれたのは強烈だったよ

 

 

Maybe you left your mark, reminding me to forget

 

多分、それはキミが残した印で、忘れたのを思い出したんだ

 

 

It doesn't matter where you are, you can keep my regret

 

キミがどこにいるかはどうでもいいんだ、後悔だけが残るよ

 

 

Cause baby, I got these scars, reminding me to forget

 

だって、僕が受けた傷が忘れていたのを思い出させるんだ

 

 

 

 

 

 

 

You left your mark (my heart)

 

キミが僕の心に残した印は

 

 

You left your mark, reminding me to forget

 

キミが残した印を忘れてたのを思い出したんだ

 

 

You left your mark (my heart)

 

キミが僕の心に残した印は

 

 

You left your mark (understand)

 

キミが僕の心に残した印を(わかってるよ)

 

 

 

 

 

Remember I told you

 

キミに言ったことを思い出して

 

 

To save it, it's over

 

留めておくんだ、もう終わったことだからね

 

 

And I'll be alright

 

大丈夫さ

 

 

So hurt me as much as you like

 

キミが僕を好きな分、僕を傷つけるんだよ

 

 

I need you to let go

 

別れた方がいいんだ

 

 

I got these mementos

 

記念品は手に入れたからね

 

 

And I'll be alright

 

だから、大丈夫さ

 

 

Baby, it hit so hard, holding on to my chest

 

ベイビー、キミが僕を抱きしめてくれたのは強烈だったよ

 

 

Maybe you left your mark, reminding me to forget

 

多分、それはキミが残した印で、忘れたのを思い出したんだ

 

 

It doesn't matter where you are, you can keep my regret

 

キミがどこにいるかはどうでもいいんだ、後悔だけが残るよ

 

 

Cause baby, I got these scars, reminding me to forget

 

だって、僕が受けた傷が忘れていたのを思い出させるんだ

 

 

 

 

 

 

 

You left your mark (my heart)

 

キミが僕の心に残した印は

 

 

You left your mark, reminding me to forget

 

キミが残した印を忘れてたのを思い出したんだ

 

 

You left your mark (my heart)

 

キミが僕の心に残した印は

 

 

You left your mark, reminding me to forget

 

キミが残した印を忘れてたのを思い出したんだ

 


 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow