カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All I Got~ Said The Sky feat Kwesi

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

I told you I would come back home

 

僕はキミに家に帰って来るって言ったんだ

 

 

I know you hate tone alone

 

キミは独りぼっちじゃないんだ

 

 

Instead of kissing you goodnight I'm kissing strangers

 

キミとおやすみのキスをせずに

 

 

Always listen but I'll never learn

 

僕はキミの知らない人とキスをするんだ

 

 

Shoulda been handing on your every word

 

いつも耳を傾けるけど

 

 

I was taking you for granted never realized the danger

 

キミに耳を傾けるべきだったんだ、全く危険に気づかなかったんだ

 

 

 

 

 

 

 

And now I took too long

 

時間をかけすぎたんだ

 

 

And now she's gone

 

今、彼女は居ない

 

 

If I only knew right from wrong

 

もしも、僕に良し悪しの判断がついてたら

 

 

She'd be right back in my arms

 

彼女は戻って来ただろうね

 

 

(All I got is you)

 

(キミしか居ないんだ)

 

 

(All I got is you)

 

(僕にはキミしか)

 

 

(All I got is)

 

(僕には)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I always meant to hold you closer

 

キミを近くに抱きしめるつもりだったんだ

 

 

But I don't always do what I'm supposed to

 

でも、僕がいつもすることをしなかったんだ

 

 

Now you're slipping through my fingers and I don't know what to do

 

今、キミを逃がしてしまって、僕はどうしたらいいのかわからないんだ

 

 

And I keep hoping you call back

 

そして、キミからの電話を待ち続けてる

 

 

Can we forget about the past

 

僕達は過去のことを忘れられるかな?

 

 

Cause baby all I really want is you

 

だってベイビー、本当に欲しいのはキミだけなんだ

 

 

 

 

 

 

 

And now I took too long

 

時間をかけすぎたんだ

 

 

And now she's gone

 

今、彼女は居ない

 

 

If I only knew right from wrong

 

もしも、僕に良し悪しの判断がついてたら

 

 

She'd be right back in my arms

 

彼女は戻って来ただろうね

 

 

(All I got is you)

 

(キミしか居ないんだ)

 

 

(All I got is you)

 

(僕にはキミしか)

 

 

(All I got is)

 

(僕には)

 

 

 

 

4 am and I cannot say goodbye

 

朝4時にさよならも言えない

 

 

Crawling back home I'd do anything for you

 

家まで這い戻って、キミの為ならなんでもするよ

 

 

And I'm sitting up awake and now I can't forget you and I don't know what to do

 

僕は寝ないで起きてる、キミのことが忘れられないんだ

 

 

Yeah, yeah, yeah

 

 

 

 

(All I got is)

 

(僕には)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(All I got is you)

 

(僕には)

 

 

(All I got is you)

 

(キミしか居ないんだ)

 

 

(All I got is you)

 

(僕にはキミしか)

 

 

(All I got is )

 

(僕には)

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow